سوباتان

اجاره خانه روستایی در ییلاقات سوباتان

درباره اقامتگاه

اجاره خانه روستایی در ییلاقات سوباتان
این خانه روستایی دو خوابه در ییلاقات بی نظیر سوباتان با فاصله حدود 40 کیلومتری از مرکز شهر تالش واقع شده است.
سوباتان یک منطقه ییلاقی می باشد که تنها از طریق مسیر آفرودی قابل دسترسی است، اگر ماشین آفرود ندارید امکان اجاره خودرو از میزبان اقامتگاه با پرداخت هزینه جداگانه وجود دارد.
سوخت این اقامتگاه از طریق گاز کپسولی تأمین میشود و به دلیل اینکه سوباتان ساعتی از روز را قطعی آب دارد و آب اقامتگاه از طریق یک تانکر 1200 لیتری تأمین میشود صرفه جویی در مصرف آب توسط میهمانان الزامی است به علاوه برق اقامتگاه نیز از طریق موتور برق و تنها در بازه زمانی 19:00 الی 01:00 بامداد در اختیار میهمانان است.
محیط اطراف این اقامتگاه با فنس و سیم خاردار محصور است و میزبان آن نیز در همین محوطه و در اقامتگاه دیگری سکونت دارد.
لازم به ذکر می باشد امکان سفارش غذا و گشت تور سوباتان با حضور تور لیدر (آبشار ورزان، پارک جنگلی آلچالق و دره عقاب ها) با پرداخت هزینه جداگانه ممکن است.
دسترسی به نانوایی و سوپرمارکت با حدود 10 دقیقه پیاده‌روی از اقامتگاه ممکن است.
حدود 2 ساعت انتهایی مسیر اقامتگاه به صورت خاکی و شیبدار می باشد که این مسیر تنها با ماشین های شاسی بلند و جفت دیفرانسیل قابل پیمودن است، بنابراین میهمانان گرامی می توانند خودرو خود را در محیطی امن قرار داده و با هماهنگی میزبان و پرداخت هزینه جداگانه از خودرو آفرود استفاده نمایند.
میهمانان گرامی توجه کنید مسیر اقامتگاه هایی که در فاصله چشمگیر از بافت شهری یا در مناطق جنگلی ، ییلاقی و یا کوهستانی واقع شده اند ممکن است دارای شیب به سمت بالا یا آسفالت با کیفیت پایین باشد، بنابراین نیازمند مهارت حداقلی در رانندگی است، همچنین پوشش شبکه تلفن همراه در این مناطق نیز ممکن است با اختلال همراه باشد، ضمنا سکونت در این مناطق ممکن است با محدودیت هایی برای شما همراه است ، لطفا قبل از رزرو این موارد را در نظر داشته باشید.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو