حیاط زیبای کاروانسرا

رزرو بوتیک هتل در بیستون کرمانشاه - دو تخته

درباره اقامتگاه

رزرو بوتیک هتل در بیستون کرمانشاه
این اتاق دو تخته با ظرفیت حداکثر 4 نفر به همراه 19 اتاق دیگر در یک بوتیک هتل در نزدیکی سایت تاریخی بیستون کرمانشاه واقع است.
اتاق دارای یک تخت دو نفره ، تلویزیون ، یخچال ، سرویس بهداشتی فرنگی و حمام اختصاصی می باشد و محوطه و سرویس بهداشتی ایرانی نیز به صورت مشترک استفاده می شود ، همچنین در این بوتیک هتل صبحانه به صورت رایگان سرو می شود و امکان سفارش وعده های غذایی با پرداخت هزینه و هماهنگی قبلی نیز وجود دارد.
این بوتیک هتل در مجاورت مجموعه معروف بیستون واقع شده است که چشم انداز منحصر به فردی به این مجموعه دارد. از جاذبه های این منطقه تاریخی می توان به کوه بیستون ، کتبیه بیستون ، مجسمه هرکول ، کاخ بیستون ، کاروان سرای ایلخانی ، نیایشگاه و دژ مادی ، فرهاد تراش ، بقایای شهر پارتی ، کاروانسرای شاه عباسی بیستون ، نقش مهرداد اشکانی و . . . اشاره کرد.
فاصله این بوتیک هتل تا شهر بیستون حدود 5 کیلومتر و تا کرمانشاه نیز حدود 35 کیلومتر می باشد ، همچنین می توانید با حدود 10 دقیقه رانندگی به سوپرمارکت و نانوایی دسترسی پیدا نمایید.
در محوطه بوتیک هتل دوربین مدار بسته نصب شده است و اقامتگاه نیز نگهبانی دارد ، همچنین در محوطه بوتیک هتل رستوران ، کافی شاپ ، تخت های سنتی ، حوضچه و . . . نیز برای استفاده میهمانان گرامی تعبیه شده است.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو