چشم انداز

رزرو سوئیت سنتی تراس دار در بام خلخال - بدون اتاق

درباره اقامتگاه

رزرو سوئیت سنتی بدون اتاق در بام خلخال
این سوئیت سنتی بدون اتاق خواب با تراس و چشم انداز کوه و باغات سرسبز در یک مجتمع اقامتی 4 هکتاری در بام خلخال واقع شده است که تا مرکز شهر حدود 2.5 کیلومتر فاصله دارد.
این سوئیت یکی از چند سوئیت موجود در این مجتمع می باشد که دارای نشیمن ، آشپزخانه و حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد و محوطه نیز به صورت مشترک با سایر واحدها استفاده می شود.
این مجتمع گردشگری به عنوان یکی از بزرگترین مجتمع های توریستی، تفریحی ، اقامتی و ورزشی استان اردبیل می باشد که با بهره‌گیری از هنر معماری منحصر به فرد در چند فاز و با استانداردهای روز دنیا و با احترام به حقوق میهمانان و گردشگران محیطی شاد و دلنشین با چشم انداز زیبا و تجربه‌ای متفاوت را به ارمغان خواهد آورد.
خلخال یکی از زیباترین شهرهای کوهستانی استان اردبیل می باشد که با طبیعت سرسبز و جنگلی و جاذبه هایی نظیر جاده رویایی اسالم به خلخال، آبشار نوده خلخال، قله آق داغ، آبشار آقبلاغ، دریاچه نئور به عنوان یکی از اصلی ترین قطب های گردشگری منطقه تبدیل شده است.
همچنین با حدود 3 دقیقه رانندگی می توانید به سوپرمارکت و نانوایی دسترسی پیدا نمایید.
در محوطه اقامتگاه دوربین مدار بسته نصب شده است و جهت امنیت نگهبان نیز در مجموعه حضور دارد و همچنین حدود 500 متر مسیر منتهی به مجموعه به صورت خاکی می باشد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو