موقعیت کلی اقامتگاه از بالا

اجاره کلبه چوبی تریبلکس در جاده اسالم به خلخال

درباره اقامتگاه

اجاره کلبه چوبی تریبلکس در جاده اسالم به خلخال
این کلبه چوبی تریبلکس با طراحی زیبا و دلنشین و چشم اندازی بینظیر از شالیزار، کوه، جنگل و دریا در روستای لوابن در مسیر رویایی جاده اسالم به خلخال واقع شده است که تا اسالم حدود 4 کیلومتر فاصله دارد.
طراحی ویلا بصورت دوبلکس است که در طبقه همکف پذیرایی، آشپزخانه، حمام و سرویس ایرانی و در طبقه اول نشیمن، یک اتاق خواب، حمام و سرویس فرنگی و در طبقه دوم بهارخواب با تراس و چشم انداز دریا، کوه و جنگل قرار دارد که البته به انتظار نشستن و دیدن طلوع و غروب خورشید نیز از روی آن تماشایی خواهد بود.
حیاط اقامتگاه نیز دارای فضای دلپذیری برای دورهمی های شبانه و صرف چای است که در آن صندلی های چوبی و آتشدان نیز تعبیه شده است. ورودی اقامتگاه مجهز به دوربین مداربسته است.
لازم به ذکر است محوطه ویلا با میزبان که در ساختمان روبروی اقامتگاه سکونت دارد بصورت مشترک استفاده می شود.
پوشش اینترنت نیز در این منطقه برای دو اپراتور همراه اول و ایرانسل 4G است. همچنین سوپرمارکت در جوار اقامتگاه و نانوایی در 200 متری آن قرار دارد.
جاده پرپیچ و خم اسالم به خلخال با طبیعت بکر و منحصر به فرد که در تمام فصول سال به نوعی گردشگران را به سر ذوق می آورد در کنار آب و هوای مطبوع یکی از زیباترین جاده های خطه شمال را به خودش اختصاص داده است.
پارک جنگلی گیسوم، دریاچه نئور، آبگرم گیوی، آبشارنوده، دریاچه سراگاه بخشی از جاذبه های توریستی اسالم زیبا و اطراف آن می باشد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو