نمای ویلا

اجاره ویلا دوبلکس در ساری - فرح آباد

درباره اقامتگاه

اجاره ویلا دوبلکس در ساری - فرح آباد
این ویلا دوبلکس دو خوابه با حیاط زیبا در منطقه ای دنج و آرام از روستای نبی آباد پل از توابع فرح آباد و با فاصله حدود 30 کیلومتری از مرکز شهر ساری واقع شده است.
در طبقه پایین پذیرایی ، آشپزخانه و سرویس بهداشتی و دو اتاق خواب، حمام و تراس 8 متری به همراه نشیمن در طبقه بالا قرار دارد.
شهر ساری با برخورداری از طبیعت چشم نواز جنگل، ساحل زیبا و آب و هوای مطبوع توجه گردشگران بی شماری را به خود جلب می نماید. دریاچه چورت ، سد سلیمان تنگه ، مسجد تاریخی شاه عباسی ، پارک ملل ، پارک جنگلی شهید زارع و جنگل دارابکلا از جاذبه های گردشگری این شهر می باشند.
تفریح های ساحلی از جمله جت اسکی، قایق موتوری، اسب سواری و کافی شاپ های ساحلی در فاصله حدود 800 متری اقامتگاه قرار دارد، همچنین فاصله اقامتگاه تا ساحل زیبای دریا و مسجد تاریخی شاه عباسی حدود 4 کیلومتر ، تا پارک ملل حدود 30 کیلومتر ، تا پارک جنگلی شهید زارع و جنگل دارابکلا حدود 35 کیلومتر ، تا سد سلیمان تنگه حدود 75 کیلومتر ، تا دریاچه چورت حدود 95 کیلومتر و تا فرودگاه ساری حدود 35 کیلومتر می باشد.
همچنین با حدود 5 دقیقه رانندگی به سوپرمارکت و نانوایی دسترسی خواهید داشت.
لازم به ذکر است 100 متر انتهایی مسیر دسترسی به اقامتگاه به صورت خاکی بوده و قابل تردد برای انواع خودرو می باشد. و اقامتگاه در کوچه ویلایی قرار گرفته است.
استخر موجود در ویلا غیرفعال می باشد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو