نمای اقامتگاه

خانه باغ در جاده ماسوله - ماکلوان

درباره اقامتگاه

اجاره خانه باغ در جاده ماسوله - ماکلوان
این منزل مبله دو خوابه با دسترسی (3 پله) تا ایوان و با محوطه ای بزرگ و پوشیده از درختانی از جمله مرکبات، انجیر، سیب محلی، گلابی و هلو که طبیعت بکر و خاصی را به به نمایش میگذارد, در روستای زیده و در فاصله حدود 12 کیلومتری از فومن و 23 کیلومتری از ماسوله واقع شده است.
همچنین میتوانید از جنگل و آب و هوای عالی قلعه رودخان که در فاصله حدود 25 کیلومتری قرار دارد, نهایت بهره را ببرید.
ماسوله از منحصر به فردترین مناطق فومن می باشد که به دلیل دارا بودن بافت پلکانی و مخصوص خود یکی از زیباترین جاذبه های گردشگری به شمار میرود.
برای تهیه مایحتاج ضروری فاصله تا سوپرمارکت و نانوایی حدود 500 متر میباشد. همچنین میزبان در همسایگی و با فاصله 100 متری از اقامتگاه سکونت دارد.
لازم به ذکر است وضعیت اینترنت برای اپراتورهای ایرانسل و همراه اول 4G است اما برای ایام پیک از کیفیت اینترنت کاسته می شود.
استفاده از درختان میوه ممنوع است، همچنین از آسیب رساندن به درختان خودداری نمائید.
این واحد اقامتی به دور از شلوغی شهر با حیاطی بزرگ برای استراحت، آرامش و بازی بچه‌ها، با دسترسی مناسب و سریع به مناطق گردشگری، در جاده ماسوله گیلان واقع شده است.
فاصله تا اماکن گردشگری قلعه رودخان (در فاصله 16 کیلومتری) ماسال (در فاصله 20 کیلومتری) سیدجواد و بقعه سبز بقا (در فاصله 11 کیلومتری) ییلاق زودل سر (در فاصله 19 کیلومتری)) • فاصله تا اماکن عمومی مطب دکتر (در فاصله 3 کیلومتری) پمپ بنزین (در فاصله 3 کیلومتری) بانک (در فاصله 3 کیلومتری) سه شنبه بازار فومن (در فاصله 10.5 کیلومتری) درمانگاه عمومی (در فاصله 11.4 کیلومتری) بیمارستان فومن (در فاصله 13 کیلومتری) • دسترسی‌ها ماسوله (در فاصله 21 کیلومتری) قلعه رودخان (در فاصله 16 کیلومتری) ماسال (در فاصله 20 کیلومتری)

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو