تراس رو به دریا

اجاره سوئیت مبله در شیرود تنکابن - ۴

درباره اقامتگاه

اجاره سوئیت مبله در شیرود تنکابن - 4
این سوئیت مبله با ساحل اختصاصی و آلاچیق در طبقه اول یک ساختمان دو طبقه در منطقه ای امن و آرام در شهر شیرود و در فاصله حدود 6 کیلومتری شهر تنکابن و 30 کیلومتری از شهر رامسر واقع شده است.
اقامتگاه دارای پذیرایی، آشپزخانه، بالکن دارای نشیمن رو به دریا و حمام مشترک با سرویس بهداشتی می باشد.
اقامتگاه به فاصله یک کوچه از خیابان اصلی و در مجاورت دریا قرار دارد و محوطه از چهار طرف با دیوار محصور و درب ورودی، حیاط و پارکینگ مجهز به دوربین مداربسته می باشد.
لازم به ذکر است واحد بالا در اختیار میزبان قرار دارد و سوئیت دیگر در طبقه پایین قابل رزرو و مهیای پذیرایی از مهمانان گرامی می باشد، همچنین واحد سرایداری در محوطه اقامتگاه مستقر است.
همچنین با 50 متر پیاده روی به سوپرمارکت و نانوایی دسترسی خواهید داشت.
کیفیت پوشش شبکه تلفن همراه برای دو اپراتور ایرانسل و همراه اول در مکالمه عالی و دسترسی به اینترنت به صورت 4G می باشد.
لازم به ذکر است 40 متر مسیر منتهی به اقامتگاه خاکی و قابل تردد با انواع خودرو می باشد.
میهمانان گرامی با رزرو این سوئیت پلاک یک دریا، میتوانند دیدن طلوع و غروب زیبای خورشید را تجربه کنند و با توجه به قرارگیری اقامتگاه در حد فاصل دو شهر ساحلی و جنگلی رامسر و تنکابن، فرصت بهره مندی از جاذبه های گردشگری هر دو شهر زیبا فراهم شده است.
آب و هوای دل انگیز این منطقه با ویوی جنگل های هیرکانی و جاذبه های طبیعی در تمام فصول سال گردشگران بسیاری را به این منطقه جذب می نماید.
جنگل دو هزار و سه هزار، غار آبی دانیال، پارک جنگلی خشکه داران، دشت دریاسر، پارک جنگلی چالدره، جنگل زیبای دالخانی و ییلاقات جواهرده رامسر و قلعه مارکوه بخشی از جاذبه های قابل دسترسی از این اقامتگاه می باشد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو