اتاق شماره دو دارای تخت و درب و پنجره چوبی

اجاره بوم گردی در میحمله همدان - اتاق دو

درباره اقامتگاه

اجاره اقامتگاه بوم گردی در همدان
این اتاق سنتی با ظرفیت 3 نفر با درهای چوبی و شیشه های رنگی در جوار اتاق های دیگر در طبقه اول یک اقامتگاه بوم گردی با حیاطی دلنشین در روستای میحمله شهرستان بهار واقع شده است که تا همدان حدود 40 کیلومتر فاصله دارد.
اتاق دارای یک تختخواب یک نفره می باشد و محوطه دارای آشپزخانه مرکزی ( در حد شستشوی ظروف و گرم کردن غذا ) و دو حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی یکجا می باشد که به صورت مشترک استفاده می شود ، همچنین در این اقامتگاه امکان سفارش وعده های غذایی با پرداخت هزینه و هماهنگی قبلی در سالن پذیرایی وجود دارد.
بنای اقامتگاه قلعه تاریخی کریم خان با قدمت بیش از 300 سال می باشد که دارای دو برجک برای نگهداری موادغذایی و مکانی برای نگهبانی در گذشته بوده است. فضای کوهپایه ای و جنگلی اطراف اقامتگاه نیز باعث شده است تا بتوانید پیاده روی یا گشت لذت بخشی داشته باشید پس کوله پشتی و زیرانداز و وسایل کمپینگ با خود به همراه داشته باشید تا بتوانید از طبیعت اطراف نیز بهره مند شوید.
غار زیبای علی صدر و شهر لاجین که معروف به شهر سفال است نیز در فاصله 20 الی 30 کیلومتری این اقامتگاه قرار دارد.
در حیاط اقامتگاه حوض آب ، تخت های سنتی و... تعبیه شده است تا میهمانان گرامی جهت دورهمی در فضای باز از آن استفاده نمایند، همچنین ورودی اقامتگاه مجهز به دوربین مدار بسته و نگهبان و سرایدار نیز در مجموعه حضور دارند.
این اقامتگاه مجهز به وای فای رایگان در محوطه می باشد و قابل ذکر است وضعیت آنتن دهی و پوشش اینترنت نیز برای اپراتور ایرانسل ضعیف و همراه اول 4G است.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو