نمای ویلا

ویلا استخردار تریبلکس در رامسر - لتر

درباره اقامتگاه

اجاره ویلا استخردار در رامسر
این ویلا تریبلکس دو خوابه (یکخواب مستر) با استخر سرپوشیده آبگرم و چشم انداز بی نظیر از کوه، دریا و جنگل در منطقه ای دنج و آرام از روستای سرسبز لتر با فاصله حدود 20 کیلومتری از مرکز شهر رامسر واقع شده است.
این ویلا تریبلکس در طبقه همکف شامل استخر، سرویس بهداشتی ایرانی مشترک با حمام ، تراس دنج، دارای نشیمن با ویو سرسبز و طبقه دوم شامل پذیرایی، سرویس ایرانی، تراس، آشپزخانه و طبقه سوم نیز شامل سالن بیلیارد، دو اتاق خواب (یک مستر ) و سرویس فرنگی مشترک با حمام است.
روف گاردن (بام تهرانی) ویلا همراه با آلاچیق و صندلی نشیمن فضای مناسبی را برای دورهمی و شب نشینی مهمانان گرامی فراهم آورده است.
لازم به ذکر است محوطه اقامتگاه از چهار طرف با دیوار محصور و واحد نگهبانی خارج از محوطه و در فاصله 50 متری اقامتگاه بصورت 24 ساعته مستقر است. میهمانان گرامی می توانند با پیمودن مسافت حدود 1 کیلومتری به سوپرمارکت و نانوایی دسترسی پیدا نمایند.
پوشش دهی شبکه تلفن همراه برای هر دو اپراتور ایرانسل و همراه اول در مکالمه عالی و دسترسی به اینترنت 4g می باشد.
شهر زیبای رامسر که به عروس شهرهای ایران شهرت دارد به دلیل نزدیکی کوه، دریا و جنگل ، سالانه گردشگران زیادی را به خود جذب می کند.
از جاذبه های این منطقه می توان به ساحل دریا با تفریحات آبی مهیج، قلعه تاریخی مارکوه ، هتل قدیم رامسر و بلوار کازینو، آرامگاه حبیب محبیان، منطقه اربه کله، جنگل زیبا دالخانی، دریاچه سد مجیران ، تله کابین و شهربازی رامسر، ییلاق زیبای جواهرده و ... اشاره کرد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو