ایوان اشتراکی و  باصفا اقامتگاه

اجاره اقامتگاه بوم گردی در یخکش بهشهر - سرخ دار

درباره اقامتگاه

اجاره اقامتگاه بوم گردی در بهشهر
این اتاق سنتی با ظرفیت 5 نفر در جوار اتاق های دیگر در یک اقامتگاه بوم گردی با محوطه ای بزرگ و سرسبز به وسعت 9500 متر مربع در روستای یخکش و در فاصله 45 کیلومتری بهشهر واقع شده است.
اتاق بصورت سنتی و دارای آشپزخانه، حمام و سرویس بهداشتی ایرانی اختصاصی، تختخواب یک نفره و سرویس کف خواب و یخچال می باشد و مشاعات اقامتگاه شامل ایوان بزرگ با تخت سنتی و چشم انداز زیبای محوطه، آشپزخانه مرکزی با امکان پخت و پز ، پذیرایی و نشیمن مشترک و 4 سرویس ایرانی و دو حمام با سرویس فرنگی می باشد.
محیط امن و آرام و نیز سکوت دل انگیز طبیعت اقامتگاه یکی از ویژگی های خاص این مجموعه گردشگری است و البته گذر حیوانات اهلی مجموعه نیز گهگداری شما را با صداهای متنوع غافلگیر خواهند نمود.
آبشار زیبای سمبی، تپه پهلوان دوک (که به بام یخکش معروف است)، چشمه ها و جنگل‌های زیبای هیرکانی از جاذبه های گردشگری اطراف این منطقه می باشد.
همچنین با حدود 5 دقیقه پیاده روی به سوپرمارکت و نانوایی دسترسی خواهید داشت.
لازم به ذکر است 6 کیلومتر منتهی به اقامتگاه دارای جاده خاکی و ورودی و محوطه که با فنس و پرچین محصور است مجهز به دوربین مداربسته است و میزبان نیز در محوطه سکونت دارد.
این منطقه فاقد گاز شهری است و سوخت اقامتگاه توسط کپسول و برای گرمایش از نفت و هیزم استفاده می شود.
در این اقامتگاه امکان سفارش سه وعده صبحانه، ناهار، شام با هماهنگی قبلی و پرداخت هزینه جداگانه وجود دارد.
اقامتگاه در قسمت نشیمن (فضای اشتراکی) دارای وای فای رایگان است و همچنین وضعیت آنتن دهی شبکه تلفن همراه در این منطقه در مکالمه عالی و پوشش اینترنت برای اپراتور ایرانسل 4G و همراه اول ضعیف است.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو