اتاق یک تخته

رزرو اقامتگاه بوم گردی در یزد - ۴ نفره ۱۲متری

درباره اقامتگاه

رزرو اقامتگاه بوم گردی در یزد
این اتاق سنتی با ظرفیت 4 نفر در جوار اتاق های دیگر و با 13 پله در طبقه زیر همکف یک اقامتگاه بوم گردی یک طبقه، در شهر تاریخی یزد واقع شده است.
اتاق دارای یک تخت تک نفره، سرویس کف خواب و حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی اختصاصی می باشد.
و مشاعات اقامتگاه شامل آشپزخانه مرکزی در طبقه همکف (با امکان پخت و پز) و حیاط دلنشین با حوض و صندلی های چوبی جهت دورهمی و شب نشینی های شبانه است.
اقامتگاه فاقد پارکینگ اختصاصی است ولی در فاصله چند متری و محدوده کوچه فضای مناسبی جهت پارک خودرو وجود دارد. ورودی و حیاط اقامتگاه مجهز به دوربین مدار بسته نیز می باشد.
در این اقامتگاه امکان سرو صبحانه رایگان در اتاق و هماهنگی قبلی وجود دارد.
این اتاق مجهز به وای فای رایگان است و پوشش اینترنت تلفن همراه نیز در این منطقه برای دو اپراتور همراه اول و ایرانسل 4G است.
شهر یزد با معماری بینظیر ایرانی و جاذبه های تاریخی بجا مانده از گذشتگان از جمله مقصدهای محبوب گردشگران داخلی و خارجی می باشد که با قدم زدن در گوشه کنارش تصویری از تاریخ کهن برایتان تداعی می شود.
این اقامتگاه بوم گردی نیز با بافت سنتی خشت و گل و با قرار گرفتن در ابتدای بافت تاریخی شهر در فاصله نزدیک به اماکن و جاذبه های تاریخی یزد قرار دارد که مجموعه تاریخی امیرچخماق، باغ دولت آباد، بازار سنتی، خانه تاریخی لاری ها و... چند نمونه از این مکان های می باشد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو