نما اقامتگاه

اجاره ویلا استخردار در سهیلیه - لشگرآباد

درباره اقامتگاه

اجاره ویلا استخردار در سهیلیه
این ویلا دو خوابه استخردار با حیاطی دنج و چراغانی شده و ایوانی مجهز به تاب دو نفره در حومه روستای لشگرآباد با فاصله حدود 30 کیلومتری از کرج واقع شده است.
استخر سرپوشیده آبگرم با تصفیه اتوماتیک 24 ساعته به ابعاد 7 در 3 و ارتفاع کم عمق 1،6 و پر عمق 2 متر در تمام فصول سال آماده استفاده مهمانان می باشد.
محوطه اطراف اقامتگاه از چهار طرف با دیوار محصور شده است
لازم به ذکر است 300 متر منتهی به مسیر ویلا جاده خاکی می باشد و همچنین شهرکی که اقامتگاه در آن واقع شده به واحد نگهبانی 24 ساعته مستقر مجهز است بنابراین محیط اطراف ویلا از امنیت مطلوبی برخوردار می باشد.
برای تهیه مایحتاج ضروری خود فاصله تا نانوایی و سوپرمارکت حدود 1 کیلومتر واقع در روستا لشگرآباد می باشد. برای موارد ضروری نیز فاصله تا بیمارستان کرج حدود 30 کیلومتر است.
وضعیت خطوط تلفن همراه برای ایرانسل و همراه اول خوب و دسترسی به اینترنت برای هر دو اپراتور 4g می باشد.
لوله کشی آب ویلا از چاه تامین می شود، به همین منظور میهمانان گرامی با خود آب معدنی جهت آشامیدن همراه داشته باشند، همچنین ویلا فاقد لوله کشی گاز است و از کپسول مایع برای پخت و پز استفاده می گردد.
منطقه چهارباغ با آب و هوای ییلاقی دارای تابستان های مطبوع و زمستان های معتدل می باشد. خیابان پوشیده از درختان بلند قامت ، باغ های میوه و مزارع صیفی جات موجب جذابیت بیشتر این منطقه شده است. اگر قصد گشت و گذار دارید، دهکده ورزشی در فاصله حدود 13 کیلومتری و باغ پرندگان چهارباغ در فاصله حدود 17 کیلومتری از این ویلا قرار دارد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو