فضای کوهستانی روستا

اجاره سوئیت در زرآباد قزوین - ۲۵ متری ط ۲

درباره اقامتگاه

اجاره سوئیت در زرآباد قزوین - 25 متری طبقه دوم
این سوئیت بدون اتاق خواب یکی از سوئیت های موجود در طبقه دوم یک مجتمع اقامتی دو طبقه است که در روستای زرآباد منطقه الموت با چشم اندازی زیبا از کوههای بلند و شگفت انگیز قرار دارد که با قزوین حدود 75 کیلومتر فاصله دارد.
اقامتگاه در 2 کیلومتری دریاچه زیبا اوان با تفریحات آبی و در جوار امامزاده علی اصغر واقع شده است که همواره میزبان زائرین بسیاری به این منطقه می باشد.
سوئیت بصورت کف خواب است و دارای پذیرایی، آشپزخانه، حمام و سرویس ایرانی یکجا است و در طبقه همکف اقامتگاه رستوران قرار دارد که صبحانه با محصولات محلی، ناهار و شام (قیمه نثار و ... ) با هماهنگی قبلی و پرداخت هزینه جداگانه قابل دسترس میهمانان گرامی قرار می گیرد.
محوطه اقامتگاه با دیوار محصور است و میزبان در همسایگی سکونت دارد.
همچنین با 100 متر پیاده روی به سوپرمارکت و نانوایی دسترسی خواهید داشت.
در این منطقه وضعیت آنتن دهی برای تلفن همراه در مکالمه عالی و پوشش اینترنت نیز در این منطقه برای دو اپراتور همراه اول و ایرانسل 4G است، همچنین اینترنت وای فای رایگان در لابی مجموعه در اختیار مهمانان قرار می گیرد.
قزوین و توابع آن به واسطه برخورداری از تاریخ کهن و جاذبه های طبیعی بی شمار یکی از مقاصد پرطرفدار در زمینه گردشگری برای طبیعت دوستان و علاقه مند به تاریخ به شمار می رود.
قلعه الموت، منطقه باراجین، آبشارورچر، ایوان سنگی نیاق، و باغستان های سنتی بخشی از جاذبه های الموت و اطراف این روستا می باشد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو