نمای اقامتگاه و محوطه

اجاره خانه روستایی دو طبقه در رودسر - گواسرای علیا

درباره اقامتگاه

رزرو خانه روستایی سه خوابه در رودسر
این خانه روستایی دو طبقه با دو اتاق خواب و حیاطی دلباز و سرسبز در روستای گواسرای علیا واقع شده است که تا رودسر حدود 7 کیلومتر فاصله دارد.
این خانه روستایی با حدود 3 پله در طبقه همکف دارای ایوان، دو اتاق خواب، آشپزخانه و با پیمودن 10 پله در طبقه اول دارای یک اتاق خواب و تلار بزرگ با چشم انداز کوه می باشد.
محوطه اقامتگاه با دیوار و فنس محصور و میزبان در همسایگی سکونت دارد و جهت تامین امنیت بیشتر ورودی و محوطه مجهز به دوربین مدار بسته می باشد.
همچنین با 2 دقیقه پیاده روی به سوپرمارکت دسترسی خواهید داشت و برای تهیه نان پیشنهاد می شود از شهر رودسر و یا شلمان که در 5 کیلومتری اقامتگاه قرار دارد اقدام نمائید البته میزبان این اقامتگاه در صورت تمایل میهمان و با هماهنگی قبلی می تواند در محوطه اقامتگاه نان سنتی طبخ نماید.
در این اقامتگاه امکان سفارش انواع غذای خانگی نظیر لوبیا خورشت، ترش واش، میرزا قاسم و ... برای وعده ناهار و شام با هماهنگی قبلی و پرداخت هزینه جداگانه وجود دارد.
پوشش اینترنت نیز در این منطقه برای دو اپراتور همراه اول و ایرانسل 4G است.
از مزیت های رزرو این اقامتگاه نزدیکی به ساحل دریا با تفریحات آبی و دسترسی آسان به جنگل می باشد. منطقه گردشگری سرولات با رستوران های جذاب و طبیعت بکر از جنگل و رودخانه، منطقه رحیم آباد و اشکورات با چشمه های طبیعی و .... از جاذبه های نزدیک به این اقامتگاه می باشد که در تمام فصول سال میهمان گردشگران و طبیعت دوستان می باشد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو