محوطه

اجاره ویلا در همدان - جاده گنجنامه

درباره اقامتگاه

اجاره ویلا در همدان - جاده گنجنامه
این ویلا یکخوابه با حیاطی زیبا و چشم انداز بی نظیر جنگل و کوهستان در دل کوهستان الوند و نزدیکی دهکده توریستی گنج نامه و فاصله 10 کیلومتری همدان واقع شده است.
وجود حیاط بسیار زیبا، سرسبز و درختکاری شده به همراه نسیم خنک ییلاقی و هم نوایی آواز خوش پرندگان فضای مناسبی را برای دورهمی و شب نشینی میهمانان فراهم آورده است.
لازم به ذکر است محوطه اقامتگاه از چهار طرف با دیوار محصور و دسترسی به نانوایی و سوپرمارکت در فاصله حدود یک و پنج کیلومتری ویلا امکان پذیر است.
لازم به ذکر است این منطقه فاقد لوله کشی گاز شهری است و سوخت مورد نیاز اقامتگاه برای گرمایش و پخت و پز توسط کپسول گاز مایع تامین می شود.
کیفیت پوشش شبکه تلفن همراه در دو اپراتور همراه اول و ایرانسل در مکالمه عالی و دسترسی به اینترنت به صورت 4G می باشد.
این اقامتگاه فاقد پارکینگ است و پارکینگ عمومی مجموعه گنج نامه با دوربین و امنیت کامل و نگهبان 24 ساعته در جنب اقامتگاه ( بدون نیاز به پیاده روی) با پرداخت هزینه توسط میزبان (برای دو خودرو) در اختیار میهمانان می باشد.
از زیبایی های همدان می توان به آثار تاریخی ارزشمند همچون دهکده توریستی گنج نامه، تپه هگمتانه، آرامگاه باباطاهر و آرامگاه بوعلی سینا اشاره کرد. غار علیصدر نیز از جاذبه های طبیعی و اعجاب انگیز این شهر می باشد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو