نمای ویلا

اجاره سوئیت مبله جنگلی در علی آباد کتول - مایان

درباره اقامتگاه

اجاره سوئیت مبله جنگلی در علی آباد کتول
این سوئیت مبله با تراس دلباز و چشم انداز بی نظیر از کوه های پوشیده از درختان سرسبز در طبقه اول یک ساختمان دو طبقه در روستای ییلاقی مایان (ماهیان) در دهنه محمد آباد کتول واقع شده است و تا علی آباد کتول حدود 25 کیلومتر فاصله دارد.
این سوئیت بدون اتاق خواب با 10 پله قابل دسترسی می باشد و سرویس بهداشتی در تراس قرار دارد.
اطراف حیاط اقامتگاه با دیوار محصور است و تراس، درب ورودی و محوطه مجهز به دوربین مداربسته می باشد، همچنین طبقه دوم در اختیار میزبان و در بلا استفاده است و اقامتگاه به صورت دربست در اختیار میهمان قرار می گیرد.
میهمانان گرامی توجه فرمائید این روستا فاقد نانوایی شهری می باشد و امکان خرید نان محلی در دهنه محمد آباد با فاصله حدود 15 کیلومتری اقامتگاه فراهم است و سوپر مارکت در فاصله حدود 300 متری سوئیت قرار دارد اما بهتر است اقلام مصرفی خود را از شهر علی آباد کتول تهیه فرمائید و به همراه خود داشته باشید.
کیفیت پوشش شبکه تلفن همراه در اپراتور ایرانسل در مکالمه عالی و دسترسی به اینترنت به صورت 4G می باشد ولی ارائه این خدمات در اپراتور همراه اول با مشکل روبرو است.
لازم به ذکر است 100 متر انتهایی مسیر دسترسی به اقامتگاه به صورت خاکی و هموار و قابل تردد با انواع خودرو می باشد.
مایان یکی از روستاهای ییلاقی و با قدمت علی آباد کتول است که با بهره مندی از آب و هوای کوهستانی، فضای مناسبی برای فرار از روزمرگی های شهری را برای میهمانان گرامی فراهم آورده است.
آبشار تمام خزه ای کبودوال ، آبشار شیرآباد و جنگل ابر تنها بخشی از جاذبه های قابل دسترسی از این اقامتگاه می باشد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو