ایوان اختصاصی اتاق

رزرو اقامتگاه بوم گردی در افوشته نطنز - خوش نشین

درباره اقامتگاه

رزرو اقامتگاه بوم گردی در افوشته نطنز
این اتاق با 13 پله و ظرفیت حداکثر 6 نفر یکی از اتاق های موجود در یک اقامتگاه بوم گردی تاریخی با قدمت 140 سال است که در منطقه خوش آب و هوا افوشته و در فاصله 2 کیلومتری مرکز شهر نطنز واقع شده است.
طراحی اتاق بصورت سنتی و گچ کاری شده است که از دو اتاق تو در تو با پله و پنجره های چوبی و رنگی تشکیل شده است و دارای ایوان اختصاصی 200 متری، حمام و سرویس فرنگی اختصاصی، تخت و سرویس کف خواب می باشد. و مشاعات ساختمان نیز شامل کافه و سالن سنتی غذاخوری، دو حیاط با نیمکت های چوبی، آتشدان و ایوان با منظره کوهستانی و حمام و سرویس ایرانی و فرنگی می باشد.
محوطه اقامتگاه با دیوار محصور و جهت امنیت ورودی و حیاط مجهز به دوربین مداربسته می باشد و میزبان نیز در اقامتگاه سکونت دارد.
در این اقامتگاه صبحانه رایگان سرو می شود و امکان سفارش انواع غذاهای سنتی برای وعده ناهار و شام با هماهنگی قبلی و پرداخت هزینه جداگانه وجود دارد.
پوشش اینترنت نیز در این منطقه برای اپراتور همراه اول 4G و اپراتور ایرانسل 3G است.
محله افوشته دارای طبیعت سرسبز و در مرکز شهرستان نطنز قرار دارد که دارای 9 اثر تاریخی مربوط به دوره تیموری (650 سال قبل) از جمله مسجد جامع افوشته، آب انبار، حمام گربینه خزینه، بنای چارصفه (یا شربتخانه)، درب خانقاه، سرداب، بقعه میرسید، عصارخانه، میدان محله و خانه سورگاه است.
در نزدیکی اقامتگاه نیز برای علاقه مندان به کوه نوردی رشته کوه هایی شامل کوه کرکس و گنبدباز وجود دارد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو