نما ویلا و استخر

ویلاباغ سنتی با استخر آبگرم در تنکابن

درباره اقامتگاه

اجاره ویلاباغ سنتی با استخر روباز آبگرم در تنکابن - گلیجان
این ویلا باغ زیبا با معماری سنتی دو خوابه با استخر روباز آبگرم محصور شده با دیوار های چوبی در محوطه بسیار وسیع و سرسبز مملو از درختان کیوی و مرکبات در روستای گلیجان واقع شده است که تا شهسوار حدود 8 کیلومتر فاصله دارد.
ویلا بصورت سنتی و در دو طبقه ساخته شده است که در طبقه اول ایوان، یک نشیمن با آشپزخانه، حمام، سرویس ایرانی و فرنگی قرار دارد و در طبقه بالا نیز دارای یک نشیمن با میز فوتبال دستی و آشپزخانه، دو اتاق خواب و یک تراس 40 متری چوبی و شیشه ای با نمای 360 درجه کوه و جنگل و بخشی از دریا می باشد که با یک پل چوبی به ویلا متصل می شود.
اقامتگاه دارای رستوران و کافی شاپ اختصاصی است که میهمانان گرامی می توانند از دو روز پیش از ورود به اقامتگاه نسبت به سفارش صبحانه و انواع غذاهای خانگی، رستورانی، فست فود و... برای وعده ناهار با هماهنگی و پرداخت هزینه جداگانه وجود دارد.
توجه: سفارش غذا دو روز از قبل ورود به اقامتگاه فقط برای وعده های صبحانه و ناهار ثبت می شود
محوطه ویلا با دیوار محصور است و جهت برقراری امنیت دور تا دور محوطه باغ مجهز به دوربین مداربسته می باشد. قابل ذکر است میزبان جهت رسیدگی به امور رستوران در محوطه باغ حضور پیدا می کند به همین جهت اقامتگاه بصورت "نیمه دربست" ثبت شده است.
همچنین با 5 الی 10 دقیقه پیاده روی به سوپرمارکت و نانوایی دسترسی خواهید داشت.
پوشش اینترنت نیز در این منطقه برای دو اپراتور همراه اول و ایرانسل 4g است.
ساحل دریا، تله کابین و شهربازی رامسر، جنگل های دو هزار تنها بخشی از جاذبه های نزدیک به اقامتگاه می باشد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو