اجاره هتل سنتی در کاشان - اتاق ۳۱۷

اجاره هتل سنتی در کاشان - اتاق ۳۱۷

درباره اقامتگاه

اجاره هتل سنتی در کاشان
این اتاق با ظرفیت حداکثر 3 نفر با ورودی جداگانه و تراس رو به حیاط در قسمت بالایی یک هتل سنتی با معماری خاص در شهر زیبا و تاریخی کاشان واقع شده است.
اتاق دارای تلویزیون ، یخچال ، دو تخت تکنفره ، سرویس بهداشتی فرنگی و حمام اختصاصی می باشد و محوطه و سرویس بهداشتی ایرانی نیز به صورت مشترک استفاده می شود، همچنین صبحانه در این اقامتگاه به صورت رایگان سرو می شود و امکان سفارش وعده های غذایی ( ناهار و شام ) با پرداخت هزینه و هماهنگی قبلی نیز وجود دارد.
این هتل سنتی با قدمتی بیش از 250 سال از بناهای دوره قاجار و از معدود خانه های تاریخی کاشان می باشد که ثبت ملی شده است و نزدیک ترین هتل سنتی به بازار سرپوشیده کاشان که یکی از گنجینه های بی نظیر معماری سنتی ایران است به شمار می آید. این هتل با مساحت حدود 700 مترمربع شامل 17 واحد اقامتی با یک حیاط مرکزی به صورت گودال باغچه در سه طبقه در محله قدیمی پنجه شاه قرار دارد که از ویژگی های بارز این بنا ، وجود سه اتاق پنج دری در شمال ، جنوب و غرب حیاط مرکزی و اطاق های گوشواره مرتفع و مشرف به حیاط مرکزی با گچ بری و تزئینات چشم‌نواز است. از مزایای این بوتیک هتل می توان به دسترسی آسان به مراکز گردشگری از جمله بازار سنتی ، مسجد جامع ، باغ فین ، تپه های سیلک و مسجد آقابزرگ اشاره کرد.
همچنین می توانید با طی مسافت 100 متری به سوپرمارکت و نانوایی دسترسی پیدا نمایید.
در محوطه دلباز و زیبا اقامتگاه جهت دورهمی و شب نشینی میهمانان گرامی میز و صندلی و تخت سنتی تعبیه شده است و در آن دوربین مدار بسته نیز نصب می باشد ، همچنین اقامتگاه دارای نگهبانی است و پارکینگ روباز اختصاصی هتل سنتی در کنار آن واقع شده است.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو