پذیرایی

اجاره سوئیت مبله بدون اتاق در جاده هراز - آبعلی

درباره اقامتگاه

اجاره سوئیت مبله در جاده هراز
این سوئیت مبله بدون اتاق خواب در طبقه همکف یک ساختمان 4 طبقه در مسیر جاده هراز واقع شده است که حدود 2 کیلومتر تا شهر آبعلی و حدود 75 کیلومتر تا تهران فاصله دارد.
سوئیت دارای پذیرایی با سیستم صوتی، آشپزخانه، حمام و سرویس ایرانی یکجا است و فضای خواب با یک تخت دو نفره و پارتیشن از پذیرایی تفکیک شده است.
دسترسی به سویئت با پیمودن حدود 5 پله امکان پذیر است و کوچه اختصاصی که در جوار اقامتگاه قرار دارد منتهی به رودخانه و طبیعت چشم نواز از طبیعت جنگلی می باشد که میهمانان گرامی می توانند لحظات دلنشینی را در آن قسمت تجربه نمایند.
همچنین با 50 الی 100 متر پیاده روی به سوپرمارکت و نانوایی دسترسی خواهید داشت. ورودی این واحد و راه پله آن با میهمانان طبقه اول مشترک است و میزبان این اقامتگاه با ورودی جداگانه در طبقه زیر همکف سکونت دارد و جهت برقراری امنیت دور تا دور ساختمان مجهز به دوربین مداربسته می باشد.
لازم به ذکر است اقامتگاه فاقد پارکینگ اختصاصی و سرپوشیده است اما جلوی اقامتگاه از فضای مناسب مجهز به دوربین مداربسته برای پارک خودرو برخوردار است و البته قابل ذکر است بنابرضرورت و در صورت نیاز با هماهنگی میزبان امکان در اختیار داشتن یک پارکینگ مسقف وجود دارد.
پوشش اینترنت نیز در این منطقه برای دو اپراتور همراه اول و ایرانسل 4G است.
جاده هراز یکی از زیباترین و کوتاهترین جاده های تهران به آمل است که همواره مورد انتخاب و توجه گردشگران قرار گرفته است. آب و هوای خنک و ییلاقی منطقه با جاذبه های دیدنی نظیر پیست اسکی آبعلی، قله دماوند، آبشار قلعه دختر، آبگرم لاریجان، آبشارشاهان دشت، دریاچه ساهون این منطقه را به یکی از قطب های گردشگری تبدیل نموده است.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو