اجاره منزل مبله در علی آباد - پایین

اجاره منزل مبله در علی آباد - پایین

درباره اقامتگاه

اجاره منزل مبله در علی آباد کتول
این منزل مبله یکخوابه با تراس دلباز و چشم انداز بی نظیر کوههای پوشیده از درختان در طبقه اول یک ساختمان دو طبقه در دل جنگل و روستای توریستی خاکپیرزن در ارتفاعات ییلاقی واقع شده است که تا علی آباد کتول حدود 30 کیلومتر فاصله دارد.
اگر بدنبال یک ویلای دنج به معنای واقعی در دل جنگل و کوهستان هستید، پیشنهاد ما رزرو این اقامتگاه می باشد. برای رسیدن به این جای بکر کافی است از علی آبادکتول خارج شده و با حدود 20 دقیقه رانندگی و عبور از جاده رویایی و کاملا آسفالته به این اقامتگاه دسترسی پیدا نمائید.
وجود آلاچیق در حیاط و نزدیکی به چشمه سارها و آبشارهای زیبا به همراه امکان روشن کردن آتش و تهیه یک چای دودی و پخت کباب اقامتی خاطره انگیز را برای شما رقم خواهد زد.
اطراف حیاط اقامتگاه از چهار طرف با دیوار محصور است و 20 متر انتهایی مسیر دسترسی به اقامتگاه خاکی و هموار و قابل تردد با انواع خودرو می باشد.
برای تهیه مایحتاج روزانه فاصله اقامتگاه تا سوپرمارکت و نانوایی حدود 50 متر است.
لازم به ذکر است طبقه بالا با دروازه ورودی و حیاط مجزا در اختیار میهمانان دیگر می باشد اما تراس واحد بالا مشرف به حیاط اقامتگاه می باشد.
پوشش تلفن همراه برای هر دو اپراتور ایرانسل و همراه اول در مکالمه ضعیف و اینترنت به صورت 3G است و گاها ارائه این خدمات برای هر دو اپراتور با مشکل روبرو است.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو