محوطه و حیاط اقامتگاه و چشم انداز ساحل و دریا از داخل واحد

آپارتمان در انزلی - لب ساحل - طبقه دوم

درباره اقامتگاه

آپارتمان ساحلی در انزلی - پلاک یک - طبقه دوم
این واحد مبله دو خوابه ساحلی، نوساز و فول امکانات و بسیار تمیز در طبقه دوم یک ساختمان دو طبقه لب دریا شامل طبقه همکف،اول و دوم و هر طبقه تک واحدی در محله سنگاچین و فاصله حدود 13 کیلومتری غرب بندر انزلی واقع شده است
واحد دارای پذیرایی، آشپزخانه، دو اتاق خواب، سرویس بهداشتی ایرانی، فرنگی و حمام یکجا است، همچنین تراس واحد با چشم انداز دریا از فضا مناسبی برای دورهمی و شب نشینی میهمانان گرامی برخوردار می باشد.
محوطه(حیاط) اقامتگاه به صورت مشترک استفاده می شود. همچنین ساختمان دارای نگهبانی است و در محوطه آن جهت استفاده میهمانان گرامی آلاچیق و باربیکیو تعبیه شده است.
فاصله ویلا تا سوپرمارکت و نانوایی با اتومبیل 2 دقیقه می باشد و شهرکی که در آن واقع شده است امن و آرام است چنین نزدیکی به جنگل از جمله جنگل شفارود و پونل و تالاب بین المللی از مزایای دیگر این اقامتگاه می باشد.
اقامتگاه موقعیت مکانی بسیار خوبی دارد و در فاصله بسیار اندکی از ساحل و لب دریا قرار گرفته که چشم انداز زیبایی به دریا و ساحل دارد و بهترین مکان برای استفاده از دریا و تفریحات دریایی و ساحلی است.دیزاین داخل ویلا تماما با چوب نراد روسی کار شده و دارای امکانات کامل است.
در ساحل این ویلا تفریحات دریایی و ساحلی نظیر:جت اسکی ، قایق سواری ، چهارچرخ ،شاتل و والیبال ساحلی... وجود دارد که با پرداخت هزینه قابل استفاده است و با توجه به فاصله اندک این اقامتگاه به ساحل به راحتی در دسترس خواهد بود و امکان شنا و آب تنی در ساحل تماما شنی ویلا وجود دارد.
این ویلا علاوه بر نزدیکی به بندرانزلی و مناطق دیدنی آن از جمله آکواریوم انزلی،اسکله و کاخ رضاخانی،منطقه آزاد و انزل مال، فاصله نزدیکی به رضوانشهر دارد و حدود 12 کیلومتر تا آن فاصله دارد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو