رزرو کلبه چوبی نزدیک خلخال - طبقه بالا

رزرو کلبه چوبی نزدیک خلخال - طبقه بالا

درباره اقامتگاه

رزرو کلبه چوبی نزدیک خلخال
این سوئیت چوبی با اتاق زیرشیروانی ( اتاق کودک) و تراس با طراحی داخلی منحصر به فرد در طبقه بالا یک کلبه دو طبقه به همراه 11 سوئیت دیگر در منطقه توریستی ازناو و در فاصله 5 کیلومتری خلخال واقع شده است.
سوئیت دارای نشیمن، یک اتاق خواب با پله چوبی و فاقد درب، تراس، سرویس بهداشتی فرنگی و حمام اختصاصی می باشد و محوطه و سرویس بهداشتی ایرانی نیز به صورت مشترک استفاده می شود، همچنین در این اقامتگاه صبحانه به صورت رایگان سرو می شود و امکان سفارش وعده های غذایی با پرداخت هزینه و هماهنگی قبلی نیز وجود دارد.
این کلبه ها در یک مجموعه تفریحی و گردشگری واقع شده است که دارای رستوران، کافی شاپ، فست فود، نمایشگاه صنایع دستی و ... می باشد، همچنین در محوطه سرسبز و چشم نواز اقامتگاه جهت دورهمی و شب نشینی میهمانان گرامی آلاچیق نیز تعبیه شده است.
در محوطه مجموعه دوربین مدار بسته نصب شده است و اقامتگاه نیز نگهبانی 24 ساعته دارد، همچنین می توانید با حدود 5 دقیقه رانندگی به سوپرمارکت دسترسی پیدا نمایید.
لازم به ذکر است حدود 50 متر مسیر منتهی به مجموعه به صورت خاکی می باشد و در این منطقه اینترنت همراه برای هر دو اپراتور به صورت 4G است.
منطقه توریستی ازناو با آب و هوایی خنک حتی در گرمترین فصول سال و جاذبه های طبیعی متعدد نظیر چشمه ازناو، کوه ازناو و ... سالانه گردشگران زیادی را به خود جذب می کند.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو