رزرو کلبه چوبی نزدیک خلخال - طبقه پایین

رزرو کلبه چوبی نزدیک خلخال - طبقه پایین

درباره اقامتگاه

رزرو کلبه چوبی نزدیک خلخال
این سوئیت چوبی بدون اتاق خواب با طراحی داخلی منحصر به فرد در طبقه پایین یک کلبه دو طبقه به همراه 11 سوئیت دیگر در منطقه توریستی ازناو و در فاصله 5 کیلومتری خلخال واقع شده است.
سوئیت دارای نشیمن، سرویس بهداشتی فرنگی و حمام اختصاصی می باشد و محوطه و سرویس بهداشتی ایرانی نیز به صورت مشترک استفاده می شود، همچنین در این اقامتگاه صبحانه به صورت رایگان سرو می شود و امکان سفارش وعده های غذایی با پرداخت هزینه و هماهنگی قبلی نیز وجود دارد.
این کلبه ها در یک مجموعه تفریحی و گردشگری واقع شده است که دارای رستوران، کافی شاپ، فست فود، نمایشگاه صنایع دستی و ... می باشد، همچنین در محوطه سرسبز و چشم نواز اقامتگاه جهت دورهمی و شب نشینی میهمانان گرامی آلاچیق نیز تعبیه شده است.
در محوطه مجموعه دوربین مدار بسته نصب شده است و اقامتگاه نیز نگهبانی 24 ساعته دارد، همچنین می توانید با حدود 5 دقیقه رانندگی به سوپرمارکت دسترسی پیدا نمایید.
لازم به ذکر است حدود 50 متر مسیر منتهی به مجموعه به صورت خاکی می باشد و در این منطقه اینترنت همراه برای هر دو اپراتور به صورت 4G است.
منطقه توریستی ازناو با آب و هوایی خنک حتی در گرمترین فصول سال و جاذبه های طبیعی متعدد نظیر چشمه ازناو، کوه ازناو و ... سالانه گردشگران زیادی را به خود جذب می کند.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو