نمای اقامتگاه در روز

رزرو بوم گردی در بندرسیراف - سلیمان

درباره اقامتگاه

رزرو بوم گردی در بندرسیراف - سلیمان
این اتاق با ظرفیت حداکثر 4 نفر یکی از اتاق های موجود در یک اقامتگاه بوم گردی در بندر زیبای سیراف و نزدیک به اسکله تفریحی است. اتاق بصورت سنتی و کف خواب و دارای یخچال و پنکه سقفی است و مشاعات ساختمان شامل حیاط بزرگ با تخت های سنتی و آلاچیق، آشپزخانه مرکزی با امکان گرم نمودن غذا و شست و شو ظروف و دو حمام و سرویس ایرانی یکجا و عمومی است.
در این اقامتگاه امکان سفارش صبحانه و انواع غذای خانگی ( مجبوس مرغ، مجبوس گوشت، مجبوس ماهی، قلیه ماهی، کوفته حشینه و ... ) و محلی با هماهنگی قبلی و پرداخت هزینه جداگانه وجود دارد.
همچنین برای رفاه حال گردشگران راهنمای تور محلی از دیگر امکانات و خدمات این خانه بومی است که با هزینه جداگانه امکان پذیر است.
لازم به ذکر است این منطقه فاقد آب آشامیدنی با کیفیت است و بهتر است از آب معدنی برای آشامیدن استفاده نمائید.
محوطه اقامتگاه با دیوار محصور و میزبان در همسایگی سکونت دارد. همچنین با 20 الی 50 قدم پیاده روی به سوپرمارکت، نانوایی و اسکله تفریحی و قایق سواری دسترسی خواهید داشت.
پوشش اینترنت نیز در این منطقه برای دو اپراتور همراه اول و ایرانسل 4G است.
بندرسیراف بین دریا و کوه قرار گرفته است که زمانی یکی از پر رونق ترین و مهم ترین بنادر ایران به شمار می رفته است. این شهر جز آثار تاریخی و باستانی استان بوشهر نیز می باشد و نزدیکی به دو شهر کنگان و شیراز دسترسی گردشگران را به جاذبه های تفریحی و گردشگری این مناطق آسان نموده است.
اسکله صیادی با امکان قایق سواری، ساحل سنگی و شنی، دخمه های باستانی سیراف، چاه های سنگی، موزه بندر سیراف، بازار سیراف، جنگل حرا، چشمه آبگرم سورو تنها بخشی از جاذبه های اطراف این منطقه است.
فرودگاه عسلویه نیز در فاصله حدود 50 کیلومتری اقامتگاه قرار دارد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو