اتاق طبقه همکف

رزرو اقامتگاه بوم گردی در خوانسار - اتاق ۶

درباره اقامتگاه

رزرو اقامتگاه بوم گردی در خوانسار
این اتاق با ظرفیت حداکثر 5 نفر یکی از اتاق های طبقه همکف یک اقامتگاه بوم گردی سنتی یک طبقه با تراس و چشم انداز کوه است که در روستای ارجنک و در فاصله حدود 15 کیلومتری خوانسار اصفهان واقع شده است. طراحی اتاق بصورت سنتی و کاهگلی است که دارای درب و پنجره های چوبی، سرویس کف خواب و فاقد حمام و سرویس بهداشتی اختصاصی است. و مشاعات ساختمان نیز شامل حیاط با آشپزخانه مرکزی، یک حمام و یک سرویس ایرانی با فرنگی، حوض آب، نیمکت های چوبی جهت دورهمی و شب نشینی و تراسی دلباز در طبقه اول است.
محوطه اقامتگاه با دیوار محصور و جهت امنیت ورودی و حیاط مجهز به دوربین مداربسته می باشد و سرایدار و نگهبان 24 ساعته نیز در محوطه سکونت دارند.
در این اقامتگاه امکان سفارش صبحانه و انواع غذای خانگی و رستورانی برای وعده ناهار و شام نظیر آش ترخینه، اشکنه، آبگوشت و... با هماهنگی قبلی و پرداخت هزینه جداگانه وجود دارد.
همچنین با 5 دقیقه پیاده روی به سوپرمارکت و نانوایی دسترسی خواهید داشت.
لازم به ذکر است این اقامتگاه فاقد پارکینگ اختصاصی است اما کوچه فضای مناسبی جهت پارک خودرو را دارد.
پوشش اینترنت نیز در این منطقه برای اپراتور همراه اول 4G و اپراتور ایرانسل 3G است.
خوانسار با برخورداری از آب و هوای مطبوع و خنک، چشمه های طبیعی متعدد، گلستانکوه با چشم انداز بی نظیر از لاله های واژگون و پیشینه تاریخی از شهرهای توریستی گردشگری استان اصفهان می باشد.
قنات، باغات سرسبز، تپه آریایی، سد باغکل، خانه اهری، غار هیکل، مقبره بابا پیر، برج های تاریخی کبوتر و آسیاب آبی سرچشمه بخشی از جاذبه های اطراف این شهر است.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو