تراس با چشم انداز بینظیر

سوئیت بدون اتاق در میانرستاق علی آباد - طبقه اول

درباره اقامتگاه

اجاره سوئیت مبله در میانرستاق علی آباد
این سوئیت مبله بدون اتاق خواب با تراسی دلباز چوبی و چشم انداز مسحور کننده از طبیعت در طبقه اول یک ساختمان دو طبقه و در جوار چند سوئیت دیگر در محوطه ای وسیع و سرسبز در روستای میانرستاق واقع شده است که تا علی آباد حدود 28 کیلومتر فاصله دارد.
اقامتگاه در شیب زمین قرار دارد بنابراین دسترسی به طبقه اول با طی نمودن حدود 6 پله به سمت پایین امکان پذیر است و دارای تراس بزرگ، پذیرایی، آشپزخانه، حمام مشترک با سرویس ایرانی و فرنگی سیار می باشد که لازم به ذکر است تراس این واحد با سوئیت مجاور مشترک می باشد که به وسیله پرده از هم تفکیک شده اند.
با توجه به موقعیت اقامتگاه که در جوار جنگل قرار گرفته است و به منظور حفظ محیط زیست اطراف اقامتگاه فاقد دیوار و فنس می باشد ولی میزبان اقامتگاه جهت رسیدگی به امور در محوطه سکونت دارد.
در این اقامتگاه سفارش صبحانه و انواع غذای خانگی با هماهنگی و پرداخت هزینه جداگانه امکانپذیر است.
همچنین با 150 متر پیاده روی به سوپرمارکت و نانوایی دسترسی خواهید داشت.
پوشش اینترنت نیز در این منطقه برای دو اپراتور همراه اول و ایرانسل 4g است.
100 متر مسیر منتهی به اقامتگاه بصورت خاکی و قابل تردد با انواع خودرو می باشد.
با رزرو این اقامتگاه و خیره شدن به زیباییهای دل انگیز طبیعت که گاهی سرسبز و باطراوت و گاهی سفید و مملو از ابر است خاطره ای بیادماندنی را برای خود ثبت نمائید.
آبشار زیبای کبودوال، آبشار شیرآباد، جنگل پاافرا، پشمکی و چشمه سارهای متعدد بخشی از جاذبه های دیدنی بهشهر و توابع آن است که همواره مقصد دلنشینی برای طبیعت دوستان به شمار می رود.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو