تراس

اجاره سوئیت در علی آباد کتول - چینو

درباره اقامتگاه

اجاره سوئیت در علی آباد کتول
این سوئیت بدون اتاق خواب با تراس دلباز دارای نشیمن و چشم انداز بی نظیر کوههای پوشیده از درختان در طبقه بالا (20 پله دسترسی) یک ساختمان یک طبقه در دل جنگلهای روستای توریستی چینو در ارتفاعات ییلاقی دهنه زرینگل و فاصله حدود 20 کیلومتری علی آباد کتول واقع شده است.
طراحی اقامتگاه به گونه ای است که یک اتاق دارای آشپزخانه به همراه تراس 20 متری در طبقه بالا و سرویس بهداشتی و حمام در زیر راه پله قرار دارد.
لازم به ذکر است طبقه همکف در اختیار میزبان و در زمان حضور میهمان بلا استفاده است و در صورت درخواست غذای محلی، میزبان برای طبخ غذا در طبقه همکف حضور دارد.
اطراف حیاط اقامتگاه از چهار طرف با دیوار محصور است، همچنین هیزم در حد معمول به صورت رایگان در اختیار میهمان گرامی قرار می گیرد.
میهمانان گرامی توجه فرمائید این روستا فاقد نانوایی می باشد و بهتر است نان مصرفی خود را از شهر علی آباد کتول تهیه فرمائید و به همراه داشته باشید، همچنین سوپر مارکت محلی با حدود 200 متر پیاده روی در بافت روستایی با آب و هوای دلپذیر قابل دسترسی است.
پوشش تلفن همراه برای اپراتور همراه اول در مکالمه عالی و اینترنت به صورت 4G است و ارائه این خدمات برای اپراتور ایرانسل با مشکل روبرو است.
تپه باستانی و آبشار دیدنی چینو از جاذبه های دیدنی قابل دسترسی از این اقامتگاه می باشد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو