بوم گردی در ساری - اتاق ممرز

بوم گردی در ساری - اتاق ممرز

درباره اقامتگاه

رزرو اقامتگاه بوم گردی در ساری - اتاق ممرز
این اتاق 16 متری با ظرفیت 3 نفر در کنار چهار اتاق دیگر در روستای خوش آب و هوای تلوباغ و با فاصله حدود 10 کیلومتری از مرکز شهر ساری و در یک مجموعه بوم گردی واقع شده است.
هر کدام از اتاق های این اقامتگاه به رادیاتور و کولر اسلپیت مجهز می باشند و هر کدام از اتاق ها دارای سرویس بهداشتی فرنگی همراه حمام به صورت اختصاصی می باشند.
محیط اطراف حیاط این مجموعه با فنس و دیوار محصور می باشد و این حیاط به دوربین مداربسته نیز مجهز است، همچنین مجموعه نگهبانی 24 ساعته هم دارد.
تخت سنتی، آتشدان و آلاچیق این اقامتگاه به صورت مشرتک در اختیار میهمانان مجموعه می باشد و بازدید از مزرعه حیوانات اهلی و گیاهان داروی مجموعه نیز میتواند لحظاتی زیبا را بری میهمانان فراهم کند.
اتاق های اقامتگاه فاقد آشپزخانه هستند اما در این بومگردی سفارش انواع وعده های غذایی سنتی و با هماهنگی قبلی با میزبان و پرداخت هزینه جداگانه ممکن است، در ضمن آشپزخانه به صورت اختصاصی در اختیار میزبان است ولی یخچال موجود در آن به صورت مشترک با تمامی اتاق ها مورد استفاد قرار می گیرد.
100 متر انتهایی مسیر این اقامتگاه به صورت خاکی می باشد اما این مسیر با هر نوع وسیله نقلیه ای قابل دسترسی است.
دسترسی به نانوایی و سوپرمارکت با حدود 500 متر فاصله از اقامتگاه ممکن می باشد و کیفیت پوشش شبکه تلفن همراه برای دو اپراتور ایرانسل و همراه اول در مکالمه عالی و دسترسی به اینترنت به صورت 4G است.
دریاچه چورت، سد سلیمان تنگه، مسجد تاریخی شاه عباسی و پارک ملل و جنگل دارابکلا از جاذبه های گردشگری منطقه می باشد که سالانه گردشگران زیادی راه به خود جذب می کند.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو