تراس با ورودی مشترک از حیاط

اجاره سوئیت مبله در رانکوه - جورگوار

درباره اقامتگاه

اجاره سوئیت مبله در رانکوه
این سوئیت بدون اتاق خواب در طبقه همکف یک خانه روستایی با ورودی جداگانه در روستای جورگوار در سه کیلومتری رانکوه و 10 کیلومتری املش واقع شده است.
سوئیت دارای حیاط خلوت باصفا ، پذیرایی ، آشپزخانه ، حمام و سرویس بهداشتی و یک فضای خواب که به وسیله پرده از قسمت نشیمن تفکیک شده است می باشد. همچنین در صورت تمایل میهمانان عزیز می توانند از ورودی مشترک وارد حیاط شده و از تراس میزبان جهت تماشای طبیعت زیبا استفاده نمایند.لازم به ذکر است سرویس بهداشتی در حیاط اقامتگاه قرار دارد.
رانکوه و توابع آن با آب و هوای کوهستانی و آبشارهای طبیعی در ارتفاعات و دامنه کوههای سرسبز جنگلی واقع شده است که این چشم اندازهای رویایی از طبیعت بکر ، ویژگی منحصر به فردی به این منطقه داده است.
فاصله این اقامتگاه تا جاذبه های طبیعی نظیر منطقه ییلاقی شیر دره حدود 8 کیلومتر ، تا رحیم اباد و اشکورات حدود 15 کیلومتر ، تا آبشار سیاه تاش حدود 20 کیلومتر و تا بلوردکان زیبا حدود 25 کیلومتر می باشد.شهر لنگرود و ساحل چمخاله نیز در فاصله حدود 30 الی 35 کیلومتری از این روستا واقع شده است.
همچنین با 100 متر پیاده روی به سوپر مارکت و نانوایی دسترسی خواهید داشت.
به علت روستایی بودن بافت اقامتگاه اقلامی شامل گردو ، فندق ، مرباجات ، ترشیجات ، شیر و ماست محلی و تخم مرغ و غیره جهت تهیه از محلیان قابل دسترس می باشد.
وضعیت آنتن دهی برای اپراتور ایرانسل با کیفیت و اینترنت 4G ولی خدمات اپراتور همراه اول در این منطقه ضعیف می باشد.
لازم به ذکر است محوطه اقامتگاه از دو طرف با دیوار محصور و از سمت چپ و راست فنس کشی شده است.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو