نمای ویلا و قسمتی از محوطه ی اختصاصی

اجاره ویلا دوبلکس با استخر آبگرم در تالش

درباره اقامتگاه

اجاره ویلا استخردار لوکس در تالش
این ویلا دوبلکس چهار خوابه (یک خواب مستر) با استخر آبگرم سرپوشیده ، سونا ، جکوزی ، حوضچه آبسرد، زمین تنیس ، فوتبال ، والیبال ،بدمینتون، گلف ویلایی، شطرنج outdoor میز بیلیارد و باربیکیو در فاصله حدود 5 کیلومتری از مرکز شهر تالش واقع شده است.
این اقامتگاه شامل سه بخش مجزا از هم در یک محوطه بسیار بزرگ است که کاملا با دیوار محصور شده است و به دوربین مدار بسته با دید رو به حیاط و درب ورودی مجهز است و دارای نگهبانی 24 ساعته مستقر در حیاط می باشد.
یک بخش این اقامتگاه شامل یک ساختمان دوبلکس به صورت 4 اتاق خواب که یکی از آن ها مستر است به همراه یک سرویس فرنگی و یک حمام جداگانه در کنار آشپزخانه در طبقه اول و آشپزخانه و سالن پذیرایی و تراس بزرگ به همراه یک سرویس فرنگی در طبقه دوم می باشد.
بخش دوم این اقامتگاه شامل ساختمان جداگانه ای می باشد که در طبقه اول آن یک استخر سرپوشیده که آبگرم در کنار سونای خشک با ظرفیت 8 نفر ، حوضچه آبسرد به ظرفیت 6 نفر و جکوزی ماساژور دار به ظرفیت 8 نفر و در طبقه دوم شامل یک سالن حاوی وسایل رفاهی نظیر میز پینگ و پنگ و بیلیارد ، دستگاه های بدنسازی است.بخش سوم این اقامتگاه حیاط آن است که شامل زمین فوتبال، والیبال ، بذمینتون ، گلف و شطرنج outdoor می باشد.
این اقامتگاه از آب شهری بهره مند است اما سایر موارد جز نوشیدن آن از طریق آب چاه تامین میشود.
دسترسی به نانوایی و سوپرمارکت با حدود 10 دقیقه رانندگی از ویلا ممکن است.
در این اقامتگاه خمیر دندان و مسواک و سایر امکانات هتلی مثل چای و نسکافه به صورت رایگان در اختیار میهمانان قرار می گیرد.
ضمنا کیفیت پوشش شبکه تلفن همراه اول در مکالمه عالی و دسترسی به اینترنت به صورت 4g می باشد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو