نمای کلی

اقامتگاه بوم گردی در لاهیجان - اتاق ۱

درباره اقامتگاه

اجاره اقامتگاه سنتی در لاهیجان
این اتاق سنتی 12 متری در طبقه اول یک خانه سنتی دو طبقه با حیاط و ایوان بزرگ و در محیطی دنج و آرام از منطقه شیخانبر و با فاصله حدود 3 کیلومتری از مرکز شهر لاهیجان واقع شده است.
این خانه روستایی مجموعا دارای چهار اتاق سنتی و یک بهار خواب در طبقه سوم می باشد که در طبقه اول و دوم به صورت یک اتاق دوازده متری و یک اتاق سی متری به همراه ایوان، سرویس بهداشتی و حمام و آشپزخانه مشترک برای میهمانان هر طبقه می باشد و سرویس بهداشتی ایرانی این اقامتگاه در حیاط آن واقع شده است.
محیط اطراف حیاط زیبای این خانه سنتی با دیواری که از بیرون مشرف نیست محصور می باشد و میزبان آن نیز در همین محوطه و در اقامتگاه دیگری سکونت دارد، ضمنا استفاده معمول از میوه درختان حیاط این اقامتگاه برای میهمانان بلامانع می باشد.
دسترسی به نانوایی و سوپرمارکت با حدود 200 متر فاصله از اقامتگاه ممکن است و کیفیت پوشش شبکه تلفن همراه برای دو اپراتور ایرانسل و همراه اول در مکالمه عالی و دسترسی به اینترنت به صورت 4G می باشد.
از جاذبه های گردشگری لاهیجان می توان به استخر زیبا، بام سبز لاهیجان، تله کابین لاهیجان، باغات زیبای چای، تالاب سوستان و ... اشاره کرد که سالانه گردشگران زیادی را به خود جذب می کند.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو