ورودی عمارت

اجاره اقامتگاه بوم گردی در میبد - اتاق خورشید

درباره اقامتگاه

اجاره اقامتگاه بوم گردی در یزد
این اتاق با چشم انداز باغ و ظرفیت حداکثر 4 نفر یکی از اتاق های طبقه اول یک اقامتگاه بوم گردی زیبا با معماری دلنشین ایرانی است که در چند قدمی اماکن تاریخی در شهر میبد و در فاصله حدود 55 کیلومتری شهر تاریخی یزد واقع شده است.
اتاق بصورت سنتی و دسترسی به آن با طی نمودن حدود 15 پله امکان پذیر است که دارای سرویس کف خواب و حمام و سرویس فرنگی اختصاصی می باشد و مشاعات ساختمان نیز شامل آشپزخانه مرکزی، حیاط باصفا با تخت، میز و صندلی، حوض آب جهت دورهمی و شب نشینی، یک حمام، سرویس فرنگی و دو سرویس ایرانی عمومی می باشد.
آب قناتی که از کوههای شیرکوه سرچشمه می گیرد و از جوی حیاط اقامتگاه گذر می نماید فضایی دلنشین را در حیاط ایجاد نموده است.
محوطه محصور اقامتگاه نیز دارای سرایدار و نگهبان 24 ساعته است و جهت امنیت بیشتر ورودی و حیاط مجهز به دوربین مداربسته نیز می باشد.
در این اقامتگاه کافه فست فود قرار دارد و امکان سفارش انواع غذای سنتی و رستورانی برای سه وعده صبحانه، ناهار و شام با هماهنگی قبلی و پرداخت هزینه جداگانه وجود دارد.
همچنین با 100 متر پیاده روی به سوپرمارکت و نانوایی دسترسی خواهید داشت.
لازم به ذکر است پارکینگ مجموعه که روباز و مجهز به دوربین مداربسته است در فاصله حدود 30 متری اقامتگاه قرار دارد.
100 متر مسیر منتهی به اقامتگاه دارای سنگفرش و قابل تردد با انواع خودرو می باشد.
اتاق دارای وای فای رایگان است، همچنین پوشش اینترنت داده تلفن همراه نیز در این منطقه برای دو اپراتور همراه اول و ایرانسل 4G است.
میبد شهری با اقلیم کویری، صنایع دستی چون سفال و زیلوبافی و جاذبه های متنوع تاریخی می باشد.
ارگ نارین قلعه، کاروانسرای شاه عباسی، چاپارخانه، یخچال میبد تنها بخشی از جاذبه های دیدنی این شهر است که فاصله نزدیک به اقامتگاه قرار دارند.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو