نمای بیرونی کلبه

اجاره کلبه چوبی در لفور - رئیس کلا

درباره اقامتگاه

اجاره کلبه چوبی در لفور - رئیس کلا
این کلبه چوبی دو طبقه در فضایی دنج و سرسبز با چشم انداز زیبای کوه های پوشیده از درختان در مجاورت رودخانه و آبگیر پرورش ماهی در محوطه یک مزرعه در روستای خوش آب و هوای رئیس کلا واقع شده است که تا شهر شیرگاه حدود 30 کیلومتر فاصله دارد.
طراحی کلبه به صورت دو طبقه می باشد و نشیمن دارای آشپزخانه به همراه حمام مشترک با سرویس ایرانی در پایین و یک اتاق خواب 6 ضلعی با پله های دسترسی از بیرون (10 پله) در بالا قرار دارد.
اطراف حیاط سرسبز اقامتگاه به سبک خانه های روستایی و برای حفظ محیط زیست با فنس محصور است و میزبان در برخی اوقات برای آبیاری زمین کشاورزی و رسیدگی به آبگیر پرورش ماهی و حیوانات، در محوطه حضور دارد.
میهمانان گرامی برای تهیه مایحتاج روزانه، با طی مسافت حدود 500 متری به سوپرمارکت و نانوایی دسترسی خواهند داشت.
کیفیت پوشش شبکه تلفن همراه برای دو اپراتور همراه اول و ایرانسل در مکالمه خوب و دسترسی به اینترنت برای ایرانسل به صورت 4G و برای همراه اول ضعیف می باشد.
50 متر انتهایی مسیر دسترسی به اقامتگاه به صورت شن ریزی شده و قابل تردد با انواع خودرو می باشد و محوطه داخلی به دلیل وجود مزارع کشاورزی به صورت گلی و خاکی می باشد.
منطقه لفور با برخورداری از آب و هوای دل انگیز و خنک، طبیعت چشم نواز از کوه و جنگل، آبشارهای طبیعی و خروشان نظیر هفت آبشار، گزو، پلنگ‌دره و سد لفور توجه گردشگران بیشماری را به خود جلب کرده است.
اقامتگاه در کنار یک رودخانه و در دل یک مزرعه بزرگ با محصولات ارگانیک همچون ماهی، مرغابی، غاز، سبزیجات و... واقع شده است و امکان ماهی‌گیری (پرداخت هزینه ماهی) برای میهمانان در صورت به همراه داشتن لنسر فراهم می باشد.
گفتنی است در همین محوطه در مجاورت کلبه یک واحد دیگر در حال ساخت و ساز می باشد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو