حیاط مرکزی

اجاره بوم گردی در اصفهان - شهرضا - جهانگیرخان

درباره اقامتگاه

اجاره بوم گردی در اصفهان - شهرضا - جهانگیرخان
این اتاق دو تخته در کنار 10 اتاق دیگر و در یک مجموعه بوم گردی سنتی و تاریخی با رستوران، صبحانه ی رایگان و سالن مجالس و کنفرانس، همچنین کافی شاپ و پارکینگ، نگهبانی و پذیرش 24 ساعته در منطقه ای دنج و آرام از روستای امین آباد و با فاصله حدود 45 کیلومتری از مرکز شهر اصفهان واقع شده است.
اقامتگاه فاقد امکانات پخت پز است و امکان سرو غذا در واحد ها وجود ندارد اما مهمانان می توانند از رستوران و کافی شاپ مجموعه برای تمام وعده ها استفاده نمایند، همچنین این واحد دارای دو تخت سینگل است و سرویس ایرانی و فرنگی به صورت مشترک در دسترس مهمانان است.
از مشاعات این مجموعه تاریخی و سنتی می توان به سالن مجالس و کنفرانس و مجموعه سنتی و تاریخی مجموعه اشاره کرد که فضا مناسبی را برای عکاسی مهمانان فراهم کرده است.
محیط اطراف حیاط زیبای این بوم گردی با دیوار محصور می باشد و اقامتگاه دارای نگهبانی 24 ساعته است.
نانوایی و سوپرمارکت در فاصله حدود یک کیلومتری اقامتگاه قرار دارد و کیفیت پوشش شبکه تلفن همراه برای دو اپراتور ایرانسل و همراه اول در مکالمه خوب و دسترسی به اینترنت به صورت 4g است.
میدان نقش جهان، مسجد جامع اصفهان، عمارت چهلستون، منار جنبان، پل خواجو، کاخ هشت بهشت، کلیسای وانک و... بخشی از جاذبه های دیدنی این شهر تاریخی می باشد که هر ساله گردشگران زیادی را به خود جلب می کند.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو