محوطه اختصاصی اتاق مهتاب در شاروم

رزرو هتل سنتی در کاشان - مهتاب

درباره اقامتگاه

رزرو هتل سنتی در کاشان - مهتاب
این اتاق با ظرفیت حداکثر 3 نفر یکی از اتاق های یک هتل سنتی می باشد که در دل بافت تاریخی شهر زیبا و دوست داشتنی کاشان واقع شده است تا تجربه اقامتی متفاوت در یک خانه تاریخی دوره قاجار را به میهمانان پیشکش نماید.
اتاق مهتاب با متراژ 15 متر و یک تخت دبل، حمام و سرویس فرنگی اختصاصی در بیرون (جنب اتاق) در طبقه همکف با ویوی شاروم(ایوان سرتاسری) قابل دسترسی می باشد.
محوطه اقامتگاه با دیوار محصور و مجموعه دارای واحد پذیرش و نگهبان شیفت شب می باشد و جهت حفظ امنیت ورودی و محوطه مجهز به دوربین مداربسته می باشد و مهمانان می توانند برای پارک خودرو از فضای کوچه که مجهز به دوربین مداربسته نیز می باشد جهت پارک خودرو استفاده نمایند.
طراحی این هتل سنتی بصورت معماری گودال باغچه می باشد، بطوریکه حیاط پایین تر از سطح کوچه قرار داد و وجود دو سرداب، شاروم (ایوان سرتاسری)، گیفت شاپ، کتابخانه، میز و صندلی، حوض آب، تخت های سنتی، پخش موسیقی از جذابیت های اقامت و شب نشینی در فضای باز این اقامتگاه می باشد.
علاقه مندان به کرسی نیز می توانند در فصل سرما از کرسی تعبیه شده در سرداب هتل نهایت لذت را ببرند.
در این اقامتگاه صبحانه رایگان سرو می شود و همچنین با حدود 50 الی 200 متر پیاده روی به سوپرمارکت و نانوایی دسترسی خواهید داشت.
اتاق ها دارای وای فای رایگان می باشد و پوشش اینترنت داده همراه نیز در این منطقه برای دو اپراتور همراه اول و ایرانسل 4G است.
فرهنگ و تاریخ غنی کاشان با معماری اصیل، خانه طباطبایی ها، بروجردی ها، بازار سنتی کاشان، تپه سیلک، روستای ابیانه، قمصر زیبا با برگزاری آیین گلاب گیری و ... از جاذبه های دیدنی شهر کاشان می باشد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو