نمای ویلا

ویلا استخردار با چشم انداز بی نظیر در املش

درباره اقامتگاه

اجاره ویلا استخردار با چشم انداز جنگلی در رانکوه املش
این ویلا پنج خوابه مستر با طراحی دوبلکس و چشم انداز بی نظیر از کوه و جنگل، با حیاطی دلباز مزین به درختان میوه و امکاناتی نظیر استخر سرپوشیده آبگرم، آسانسور، میز بیلیارد، میز فوتبال دستی و پینگ پنگ در میان طبیعت بکر روستای هلوسرا علیا بخش رانکوه واقع شده که تا شهر املش حدود 13 کیلومتر فاصله دارد.
این ویلا دوبلکس در طبقه پایین به صورت سالن پذیرایی، آشپزخانه، دو اتاق خواب مستر با سرویس فرنگی و حمام، امکانات تفریحی، سرویس ایرانی با فرنگی و حمام و در طبقه بالا دارای سالن پذیرایی، آشپزخانه، سرویس ایرانی با سرویس فرنگی و حمام، سه اتاق خواب مستر با سرویس فرنگی و حمام و تراس می باشد، همچنین پشت بام این ویلا با چشم انداز 360 درجه از کوه و دشت، شرایط مناسبی را برای شب نشینی و دورهمی فراهم کرده است.
محوطه حیاط دلنشین این ویلا از چهار طرف با دیوار کوتاه حصار شده و دسترسی به محیط استخر از حیاط امکان پذیر است.
به منظور امنیت بیشتر اقامتگاه مجهز به دوربین مداربسته مشرف به محوطه حیاط است و نگهبان به صورت 24 ساعته در این محوطه 2500 متری سکونت دارد.
میهمانان گرامی می توانند با حدود 4 دقیقه رانندگی به نانوایی و سوپرمارکت دسترسی داشته و مایحتاج ضروری خود را مهیا نمایند، همچنین کیفیت خطوط شبکه تلفن همراه برای ایرانسل و همراه اول در مکالمه عالی و پوشش اینترنت در هر دو اپراترو به صورت 4g است.
ییلاق هلودشت و جنگل های روستای بلوردکان و پرشکوه از جاذبه های اطراف این منطقه می باشد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو