اتاق دبل

رزرو اقامتگاه بوم گردی در یزد - دبل- واحد۲

درباره اقامتگاه

رزرو اقامتگاه بوم گردی در یزد - دبل - واحد 2
این اتاق با ظرفیت حداکثر 3 نفر در مجاورت 3 اتاق دیگر در یک مجموعه بوم گردی در شهر تاریخی یزد واقع شده است.
این اتاق 18 متری دارای یک تخت دو نفره، یک عدد سرویس رخت خواب سنتی، شوفاژ و کولر آبی و سرویس بهداشتی ایرانی با حمام می باشد.
قابل ذکر است اتاق فاقد یخچال و آشپزخانه است و صبحانه به صورت رایگان سرو می شود.
محیط اطراف حیاط با دیوار حصار شده و از مشاعات این مجموعه می توان به فضای نشیمن محوطه، سالن غذا خوری، آشپزخانه مرکزی با امکان پخت و پز توسط میهمانان و سرویس بهداشتی عمومی در حیاط اشاره کرد.
میزبان در این مجموعه سکونت دارد و دوربین مداربسته حیاط و محوطه کوچه را تحت پوشش قرار می دهد.
اقامتگاه فاقد پارکینگ اختصاصی است ولی در مجاروت اقامتگاه فضای پارکینگ عمومی برای پارک خودرو وجود دارد.
میهمانان گرامی می توانند با حدود 2 دقیقه پیاده روی به نانوایی و سوپرمارکت دسترسی داشته تا مایحتاج روزانه خود را تهیه کنند.
کیفیت خطوط شبکه تلفن همراه برای ایرانسل و همراه اول در مکالمه خوب و پوشش اینترنت در هر دو اپراتور به صورت 4g می باشد، به علاوه اقامتگاه مجهز به اینترنت وای فای است که به صورت رایگان قابل استفاده است.
یزد با برخورداری از قدمتی دیرینه و مثال زدنی در تاریخ و معماری اصیل ایرانی و با وجود قنات، خانه های تاریخی، بادگیر، کوچه های باریک با بافت قدیمی و کاهگلی و ... یکی از جذاب ترین مقصدهای توریستی و گردشگری ایران به شمار می رود و جاذبه های گردشگری همچون قلعه خورمیز، حیات وحش کالمند، ارگ سریزد، باغ پهلوان پور و سرو کهنسال از جاذبه های قابل دسترسی از این اقامتگاه می باشد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو