رزرو بوم گردی در یزد - اتاق ۲ تخته دبل

رزرو بوم گردی در یزد - اتاق ۲ تخته دبل

درباره اقامتگاه

رزرو بوم گردی در یزد - اتاق 2 تخته دبل
این اتاق مستر 12 متری سنتی با پنجره های رو به حیاط و ظرفیت 2 نفر در طبقه همکف (1 پله دسترسی) یک اقامتگاه بوم گردی (5 واحدی) در محیطی امن و آرام در بافت تاریخی شهر یزد در محله لب خندق واقع شده است.
این اتاق مستر دارای حمام با فرنگی، یک تخت دو نفره، اسپیلت، شوفاژ و یخچال (مینی بار با پرداخت هزینه جداگانه) می باشد.
مشاعات این مجموعه سنتی شامل حیاط مجهز به تخت سنتی، تالار سنتی مجهز به میز و صندلی برای سرو غذا و صبحانه و سرویس ایرانی می باشد که با دیگر میهمانان به صورت مشترک استفاده می شود.
در این اقامتگاه صبحانه به صورت رایگان سرو می شود و سفارش شام از کافی شاپ مجموعه با پرداخت هزینه جداگانه امکانپذیر می باشد.
اقامتگاه فاقد پارکینگ اختصاصی است و امکان پارک خودرو در مقابل درب فراهم می باشد، همچنین پارکینگ عمومی در مجاورت واحد قرار دارد.
اطراف حیاط دلنشین و زیبای اقامتگاه با دیوار محصور است و میزبان در مجموعه مستقر می باشد و به جهت حفظ امنیت بیشتر محوطه، دروازه ورودی و کوچه (جای پارک خودرو) مجهز به دوربین مداربسته است.
دسترسی به نانوایی و سوپرمارکت با کمتر از 10 متر پیاده روی امکانپذیر خواهد بود.
کیفیت پوشش شبکه تلفن همراه برای دو اپراتور همراه اول و ایرانسل در مکالمه عالی و دسترسی به اینترنت به صورت 4G می باشد و اینترنت وای فای رایگان در اختیار میهمانان قرار می گیرد.
یزد با برخورداری از قدمتی دیرینه و مثال زدنی در تاریخ و معماری اصیل ایرانی و با وجود قنات، خانه های تاریخی، بادگیر، کوچه های باریک با بافت قدیمی و کاهگلی و ... یکی از جذاب ترین مقصدهای توریستی و گردشگری ایران به شمار می رود.
این خانه سنتی با قدمتی 160 ساله مربوط به دوران قاجاریه با طراحی چشم نواز و اتاق هایی دور تا دور حیاط خانه (به سبک خانه‌های سنتی یزد و حیاط مرکزی) به همراه ایوان و بادگیر بنا شده است. در وسط حیاط حوضی وجود دارد که با گلدان های زیبا احاطه شده است و وجود تخت های چوبی در مجاورت آن فضایی آرامش بخش برای لذت بردن گردشگران از معماری سنتی قاجار را محیا کرده است.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو