فضای داخلی

اجاره کلبه کوهستانی در تنکابن - برسه

درباره اقامتگاه

اجاره کلبه کوهستانی در تنکابن - برسه
این خانه روستایی یکخوابه ایواندار با چشم اندازی دلچسب که با متریال چوب و گل و سنگ در شیب تپه بنا شده، با دسترسی 60 پله از حیاط بکر و دلباز آن در روستای ییلاقی و جنگلی برسه واقع شده است و تا تنکابن حدود 30 کیلومتر فاصله دارد.
حیاط با سیم خاردار محصور شده است، همچنین سوخت اقامتگاه نیز به وسیله کپسول گاز مایع، برق آن با پنل خورشیدی و آب ویلا نیز از چشمه های خروشان گردکوه تأمین می شود.
خدماتی همچون یوگا، مدیتیشن، ماساژ و تورهای طبیعت گردی یک روزه همراه با لیدر محلی با هماهنگی قبلی میزبان و پرداخت هزینه جداگانه برای مهمانان این اقامتگاه امکانپذیر است.
میهمانان گرامی می توانند برای تهیه مایحتاج روزانه خود از سوپرمارکت در فاصله 1500متری اقامتگاه استفاده نمایند و روستا فاقد نانوایی می باشد و نان مورد نیاز خود را از قبل تهیه و به همراه داشته باشند.
پوشش شبکه تلفن همراه در مکالمه خوب و دسترسی به اینترنت برای دو اپراتور ایرانسل و همراه اول به صورت 3G و در بعضی مواقع 4G می باشد و اینترنت وای فای رایگان در اختیار میهمانان قرار می گیرد.
فاصله اقامتگاه تا پمپ بنزین 40 کیلومتر است و اقامتگاه دارای پارکینگ اختصاصی می باشد اما حدود 200 متر مسیر منتهی به خانه به صورت جاده خاکی با شیبی تند است لذا در خصوص خودرو های سواری معمولی که امکان پیمودن این مسیر را ندارند، روستا فضای مناسب جهت پارک خودرو را دارد و میزبان با خودرو شخصی مهمانان را تا اقامتگاه همراهی میکند.
به دلیل اینکه برق اقامتگاه از پنل خورشیدی تامین می شود در صورت مساعد نبودن هوا برای تامین برق از موتور برق استفاده می شود.
استفاده از درختان میوه ممنوع است.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو

با امکان چت آنلاین با میزبان