استخر سرپوشیده

ویلا استخردار با روف گاردن در نوشهر - دریابیشه

درباره اقامتگاه

ویلا استخردار با جکوزی و روف گاردن در نوشهر - دریابیشه
این ویلا چهار خوابه مستر با استخر سرپوشیده، جکوزی، روف گاردن، آلاچیق، آتشدان در شهرکی امن و آرام منطقه دریا بیشه واقع شده است که با شهر نوشهر حدود 35 کیلومتر و با شهر رویان حدود 10 کیلومتر فاصله دارد.
ویلا به صورت دوبلکس می باشد و در طبقه پایین دارای سالن پذیرایی، آشپزخانه، اتاق خواب مستر، سرویس بهداشتی فرنگی می باشد و با دسترسی حدود 12 پله در طبقه بالا یک سالن نشیمن، سه اتاق خواب مستر و آشپزخانه قرار دارد و با حدود 15 پله دیگر به سمت بالا روف گاردن به همراه آلاچیق و آتشدان در اختیار مهمانان است.
اطراف حیاط اقامتگاه به صورت شهرکی بوده و با درخت بلند از سه طرف محصور شده و حیاط فاقد دروازه ورودی است و جهت تامین امنیت وروردی شهرک دارای نگهبان 24 ساعته می باشد.
لازم به ذکر است که لوله کشی آب منطقه فاقد کیفیت لازم جهت آشامیدن می باشد و مهمانان گرامی می توانند آب معدنی به همراه داشته باشند.
مهمانان گرامی برای تهیه مایحتاج مورد نیاز خود می توانند با طی مسافت حدود یک کیلومتری به سوپرمارکت و حدود 5 کیلومتری به نانوایی دسترسی داشته باشند.
پوشش شبکه تلفن همراه برای دو اپراتور ایرانسل و همراه اول در مکالمه خوب و اینترنت برای همراه اول به صورت 4g می باشد، اما برای ایرانسل دسترسی به اینترنت ضعیف است.
آبشار آب پری، پارک جنگلی رویان، آبشار حرام او، دریاچه الیمالات و خانه نیما یوشیج، پدر شعر نو ایران تنها بخشی از جاذبه های گردشگری این منطقه زیبا است.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو