اتاق چها تخته سینگل

رزرو اتاق در اهواز - چهار تخته سینگل

درباره اقامتگاه

رزرو اتاق در اهواز - چهار تخته سینگل
این اتاق با ظرفیت حداکثر 4 نفر و پیمودن حدود 15 پله در طبقه دوم یک ساختمان دو طبقه در یک مجموعه اقامتی با فاصله نزدیک به مراکز رفاهی در شهر اهواز واقع شده است.
این اتاق 20 متری دارای چهار تخت خواب تک نفره و اسپلیت می باشد.
قابل ذکر است اتاق فاقد امکانات پخت و پز و سرویس بهداشتی است و از مشاعات این مجموعه می توان به فضای حیاط، سالن، آشپزخانه مرکزی با امکان پخت و پز توسط میهمانان و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی اشاره کرد.
محیط اطراف حیاط اقامتگاه با دیوار حصار شده و نگهبان به صورت 24 ساعته در مجموعه مستقر است، همچنین دوربین مداربسته محوطه حیاط را تحت پوشش قرار می دهد.
اقامتگاه دارای پارکینگ با فضای پارک تنها 6 خودرو می باشد که پارک در این محوطه نیازمند هماهنگی قبلی با میزبان و پرداخت هزینه جداگانه است، همچنین محیط بیرونی اقامتگاه فضای کافی جهت پارک خودرو را دارد.
آب مصرفی منطقه فاقد کیفیت لازم برای آشامیدن است بنابراین مهمانان گرامی با خود آب معدنی همراه داشته باشند.
میهمانان عزیز می توانند با حدود 100 متر پیاده روی به سوپرمارکت و نانوایی دسترسی داشته و مایحتاج روزانه خود را مهیا نمایند.
کیفیت خطوط شبکه تلفن همراه برای دو اپراتور ایرانسل و همراه اول در مکالمه خوب و پوشش اینترنت به صورت 4G است، به علاوه مجموعه مجهز به اینترنت وای فای است که برای میهمانان به صورت رایگان قابل استفاده است.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو