داخل اتاق

اجاره اقامتگاه بوم گردی در ورامین تهران

درباره اقامتگاه

اجاره اقامتگاه بوم گردی عمو رضا در منطقه کویری ورامین تهران
این اتاق یکی از چهار اتاق اقامتگاه بوم گردی می باشد که در شهر ورامین استان تهران واقع شده است.
این اقامتگاه دارای 4 اتاق مشابه هم به نامهای مولانا ، حافظ ، سعدی و فردوسی می باشد ، همچنین صبحانه به صورت رایگان سرو می شود و امکان سرو انواع غذاهای محلی با مواد اولیه تازه مانند ته چین مرغ ورامینی ، چلو خورشت مرغ بادمجان ، آبگوشت، کباب تابه ای و ... در وعده ناهار و شام با پرداخت هزینه جداگانه مهیا می باشد.
علاوه بر این سوپرمارکت و فروشگاه مواد غذایی در فاصله بسیار کمی از اقامتگاه حدودا 1 تا 2 دقیقه می باشد.
نزدیکی به اماکن تاریخی مانند برج علاءدوله 15 کیلومتر ، کاروان سرای دیر گچین و روستای خاوه 30 کیلومتر ، کاروان سرای قصر بهرام 100 کیلومتر و پارک ملی کویر و مسجد جامع ورامین از دیگر ویژه گی های این اقامتگاه به شمار می آید.
مسیر منتهی به اقامتگاه آسفالت است و آنتن دهی برای همراه اول عالی و برای ایرانسل ضعیف می باشد.
هدف ما ایجاد محیطی آرام و زیبا با در اختیار داشتن امکانات رفاهی و بومی برای گردشگران می باشد تا بتوانند در مدت اقامت خود به دور از زندگی شهری، زندگی روستایی سالمی را تجربه کنند.
این اقامتگاه در منطقه کویری واقع شده و با هماهنگی دهیار امکان خاموش کردن روشنایی معابر روستا به منظور رصد بهتر آسمان شب و از پشت بام اقامتگاه و لذا تجربه واقعی علم نجوم مهیا است ، همچنین امکان برگزاری تورهای کویر نوردی نیز مهیا می باشد و در شبهای فصل سرد امکان آماده کردن کرسی در اتاقها نیز وجود دارد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو