اتاق مستر ۱۵ متری

اجاره اتاق مستر در الموت - معلم کلایه - ۱۵ متری

درباره اقامتگاه

اجاره اتاق مستر در الموت - معلم کلایه - 15 متری
این اتاق مستر با ظرفیت حداکثر 4 نفر و حیاط مشترک یکی از اتاق های این اقامتگاه بوم گردی واقع در محله اناده از توابع شهر معلم کلایه منطقه الموت می باشد که تا شهر معلم کلایه حدود 1 کیلومتر و تا قزوین حدود 80 کیلومتر فاصله دارد.
طراحی اتاق بصورت سنتی و کاهگلی با سقف چوبی و پوشیده شده از پارچه می باشد که دارای سرویس کف خواب، حمام مشترک با سرویس ایرانی اختصاصی و فن کوئل است.
آشپزخانه مرکزی (دارای یخچال، اجاق گاز با امکان طبخ غذا)، تراسی با چشم انداز کوه و مزارع کشاورزی، حیاط دلباز دارای تخت سنتی ،حمام و سرویس فرنگی در مشاعات قرار دارد و بصورت مشترک برای میهمانان گرامی قابل استفاده است.
محوطه اقامتگاه با دیوار محصور و میزبان جهت رسیدگی به امورات در مجموعه سکونت دارد.
هزینه اقامت همراه با صبحانه (سرو از 8 الی 9:30) محاسبه شده است و سرو ناهار و شام همچون لوبیا پلو (استانبولی پلو)، وارویج (پوره سیب زمینی)، قرمه سبزی، زرشک پلو با مرغ، کوکو سیب زمینی، میرزا قاسمی و کشک بادمجون با پرداخت هزینه جداگانه و هماهنگی قبلی با میزبان در اتاق امکان پذیر است.
مجموعه فاقد پارکینگ اختصاصی است ولی کوچه فضای مناسبی جهت پارک یک خودرو را دارد.
میهمانان گرامی برای تهیه مایحتاج روزانه با حدود 3 دقیقه رانندگی به سوپرمارکت و نانوایی دسترسی خواهید داشت.
کیفیت پوشش شبکه تلفن همراه برای دو اپراتور همراه اول و ایرانسل در مکالمه عالی و دسترسی به اینترنت به صورت 4g می باشد و اینترنت وای فای رایگان در اختیار میهمانان قرار می گیرد.
معلم کلایه دارای اقلیم کوهستانی و جاذبه های طبیعی و تاریخی جذابی نظیر قلعه الموت، دره گرماگلو، دریاچه اوان، قلعه گازرخان، میمون دژ می باشد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو