رزرو هتل سنتی در اصفهان - شاهنشین

رزرو هتل سنتی در اصفهان - شاهنشین

درباره اقامتگاه

رزرو هتل سنتی در اصفهان
این اتاق با ظرفیت حداکثر 5 نفر یکی از اتاق های موجود در یک هتل سنتی با نقاشی های دلنشین و قدمتی بیش از 150 سال مربوط به دوره قاجاریه در بافت قدیمی نزدیک به بازار و ابنیه های تاریخی شهر زیبا و توریستی اصفهان واقع شده است.
اتاق دارای یک تخت دبل، دو تخت سینگل، سرویس کف خواب، یخچال، وای فای رایگان، حمام و سرویس فرنگی اختصاصی است و مشاعات ساختمان نیز شامل رستوران، کافی شاپ، پشت بام با نشیمن و حیاط با صفا و دلنشین با تخت سنتی، حوض آب و میز و صندلی جهت شب نشینی و سرو غذا می باشد. همچنین یک سرویس ایرانی عمومی نیز در حیاط تعبیه شده است.
در این اقامتگاه صبحانه رایگان سرو می شود و امکان سفارش انواع غذای خانگی و رستورانی برای وعده ناهار و شام با هماهنگی قبلی و پرداخت هزینه جداگانه وجود دارد.
همچنین با 2 الی 5 دقیقه پیاده روی به سوپرمارکت و نانوایی نیز دسترسی خواهید داشت.
اقامتگاه دارای سرایدار و نگهبان 24 ساعته می باشد و جهت امنیت ورودی، حیاط و پذیرش مجهز به دوربین مداربسته است.
اصفهان یکی از بزرگترین شهر های ایران است که با قدمت دیرینه در هنر و تاریخ منحصر به فرد و جاذبه های دیدنی، بازارهای سنتی و ... همواره مورد توجه گردشگران داخلی و خارجی قرار گرفته است.
میدان نقش جهان، مسجد جامع اصفهان، عمارت چهلستون، منارجنبان، پل خواجو، کاخ هشت بهشت، کلیسای وانک و... بخشی از جاذبه های دیدنی این شهر تاریخی است.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو

با امکان چت آنلاین با میزبان