تصویر نما

اجاره ویلا استخردار در تنکابن - شیرود

درباره اقامتگاه

اجاره ویلا استخردار در تنکابن
این ویلا دو خوابه با استخر، جکوزی و حیاط دلباز در طبقه اول یک ساختمان دو طبقه در محیطی دنج و امن با دسترسی آسان به امکانات رفاهی و ساحل دریا در شهر شیرود و فاصله حدود 10 کیلومتری شهر تنکابن و رامسر واقع شده است.
طبقه بالای این اقامتگاه با مسیر راه پله جداگانه در اختیار میهمانان دیگر می باشد و حیاط اقامتگاه که از دو طرف با دیوار و از دو طرف با پوشش گیاهی محصور شده به صورت مشترک استفاده می شود، همچنین دروازه ورودی و حیاط مجهز به دوربین مداربسته می باشد.
میهمانان گرامی با 100 متر پیاده روی به سوپرمارکت و با حدود 2 کیلومتر به نانوایی دسترسی خواهند داشت.
کیفیت پوشش شبکه تلفن همراه برای دو اپراتور ایرانسل و همراه اول در مکالمه عالی و دسترسی به اینترنت به صورت 4g می باشد.
لازم به ذکر است 20 متر انتهایی مسیر دسترسی به اقامتگاه خاکی و قابل تردد با انواع خودرو می باشد.
با توجه به قرارگیری اقامتگاه در حد فاصل دو شهر ساحلی و جنگلی رامسر و تنکابن، فرصت بهره مندی از جاذبه های گردشگری هر دو شهر زیبا فراهم شده است.
ساحل آزاد شیرود و استفاده از تفریحات آبی مهیج همچون جت اسکی، موتور چهارچرخ و قایق موتوری در فاصله حدود 2 کیلومتری و فرودگاه رامسر در فاصله حدود 10 کیلومتری اقامتگاه قرار دارد.
جنگل زیبای دالخانی ، ییلاقات معروف و تماشایی جواهرده رامسر، جنگل دو هزار و سه هزار، غار آبی دانیال، پارک جنگلی خشکه داران، دشت دریاسر، پارک جنگلی چالدره و قلعه مارکوه تنها بخشی از جاذبه های قابل دسترسی از این منزل ویلایی می باشد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو