اجاره سوئیت مبله در جاده چالوس - اتاق ۹

اجاره سوئیت مبله در جاده چالوس - اتاق ۹

درباره اقامتگاه

اجاره سوئیت مبله در جاده چالوس
این سوئیت بدون اتاق با ظرفیت حداکثر 2 نفر یکی از سوئیت های طبقه اول یک مجتمع اقامتی یک طبقه در دل طبیعت سرسبز و جنگلی جاده چالوس واقع شده است که تا مرکز شهر توریستی و گردشگری چالوس حدود 7 کیلومتر فاصله دارد.
اقامتگاه در طبقه همکف دارای رستوران و با پیمودن 17 پله به سمت بالا در طبقه اول دارای راهرو و چند سوئیت می باشد که این سوئیت دارای یک تخت دبل، سرویس کف خواب، یخچال، حمام و سرویس فرنگی اختصاصی است و مشاعات ساختمان نیز شامل سرویس ایرانی و رستوران برای سرو غذا در وعده صبحانه، ناهار و شام با هماهنگی قبلی و پرداخت هزینه جداگانه می باشد.
قابل ذکر است که این سوئیت فاقد آشپزخانه و امکانات شستشو برای ظروف است.
ورودی، محوطه پارکینگ، رستوران و راهرو مجهز به دوربین مداربسته می باشد و همچنین میزبان این اقامتگاه نیز در مجموعه سکونت دارد.
سوپرمارکت در جنب اقامتگاه و دسترسی به نانوایی با پیمودن 1 کیلومتر امکان پذیر است.
محل پارک خودرو میهمانان گرامی نیز بصورت روباز در جلوی درب ورودی و همچنین محوطه اختصاصی پشت اقامتگاه می باشد.
پوشش اینترنت نیز در این منطقه برای دو اپراتور همراه اول و ایرانسل 4G است.
جاده پر پیچ و خم چالوس با طبیعت رنگی، بکر و منحصر به فرد، تونل و غارهای متعدد، کوههای سنگی و جنگلی، رودخانه های گوش نواز و ....مناظر لذت بخش و بیادماندنی را از یک سفر برایتان ثبت می نماید.
از این اقامتگاه نیز با پیمودن حدود 10 متر به جنگل، با پیمودن حدود 150 متر به پارک و آبشار فین و با پیمودن 10 الی 30 کیلومتر به جاذبه های اطراف آن نظیر مرداب هسل، سد ذوات، ساحل دریا و... دسترسی خواهید داشت.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو