اتاق بهار

رزرو بوم گردی در شیراز - اتاق بهار

درباره اقامتگاه

رزرو بوم گردی در شیراز - اتاق بهار
این اتاق با ظرفیت 2 نفر در نیم طبقه دوم (5 پله دسترسی) یک اقامتگاه بوم گردی دو طبقه (10 واحدی) در شهر تاریخی و زیبای شیراز واقع شده است.
این اتاق 6 متری دارای دو تخت یکنفره، میز آرایش، اسپیلت و بخاری برقی می باشد و آشپزخانه مرکزی (دارای یخچال، گاز و وسایل آشپزی به تعداد 6 نفر با امکان طبخ غذا)، حیاط دلنشین مجهز به حوض و میز و صندلی، حمام مشترک با سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و حمام مشترک با سرویس فرنگی موجود در حیاط (مشاعات) با دیگر میهمانان به صورت مشترک استفاده می شود.
سرو صبحانه با پرداخت هزینه جداگانه در حیاط مجموعه امکان پذیر است.
محیط اقامتگاه از چهار طرف با دیوار محصور و کوچه، محوطه (مشاعات) و دروازه ورودی مجهز به دوربین مداربسته می باشد، همچنین میزبان در مجموعه سکونت دارد.
این اقامتگاه فاقد پارکینگ است و پارکینگ عمومی در نزدیکی قرار دارد و امکان پارک خودرو در مقابل درب ورودی (کوچه) فراهم است.
دسترسی به نانوایی و سوپرمارکت در فاصله حدود 50 تا 100 متری امکان پذیر است.
کیفیت پوشش شبکه تلفن همراه برای دو اپراتور همراه اول و ایرانسل در مکالمه عالی و دسترسی به اینترنت به صورت 4G می باشد و اینترنت وای فای رایگان در اختیار میهمانان قرار می گیرد.
این اقامتگاه بوم گردی در ساختمانی با معماری سنتی و قدیمی به قدمت دوره قاجار در بافت تاریخی در محله سنگ سیاه شهر شیراز با دسترسی آسان به جاذبه های گردشگری نظیر شاهچراغ، مسجد نصیر الملک، نارنجستان قوام، بازار، حمام و مسجد وکیل و ارگ کریم خانی واقع شده است.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو