اتاق سه تخته شاهنشین

اقامتگاه بوم گردی در کاشان - سه تخته شاهنشین

درباره اقامتگاه

اقامتگاه بوم گردی در کاشان - سه تخته شاهنشین
این اتاق سه دری مستر با ظرفیت حداکثر 7 نفره و امکاناتی نظیر صبحانه و اینترنت رایگان در طبقه دوم یک ساختمان دو طبقه ( 17 واحدی ) مرمت کاری شده متعلق به دوران قاجار در شهر کاشان واقع شده است.
این اتاق 20 متری با معماری زیبا ( فاقد امکانات پخت و پز ) با یک تخت دو نفره، یک تخت تک نفره، مینی یخچال و سرویس بهداشتی فرنگی با حمام در اختیار مهمانان می باشد.
اتاق فاقد سرویس بهداشتی ایرانی است و مهمانان می توانند از سرویس ایرانی عمومی موجود در حیاط مجموعه استفاده نمایند.
مهمانان سالخورده و دارای معلولیت جسمی می توانند بدون نیاز به تردد از طریق راه پله، به راحتی و از درب دوم مجموعه که در کافی شاپ قرار دارد به طبقه دوم دسترسی داشته باشند.
حیاط با صفا با حوض پر آب و کافی شاپ دنج و سنتی از مشاعات این مجموعه اقامتگی می باشد که فضای مناسبی را برای دورهمی میهمانان فراهم آورده است.
صبحانه به صورت رایگان سرو می شود و همچنین سفارش نهار و شام در این اقامتگاه با هماهنگی قبلی با میزبان و پرداخت هزینه جداگانه ممکن است.
ورودی و محوطه اقامتگاه مجهز به دوربین مداربسته و مجموعه دارای واحد پذیرش 24 ساعته و نگهبان شبانه می باشد.
این مجموعه اقامتی دارای پارکینگ اختصاصی با فضای محدود جهت پارک خودرو است لذا برای پارک وسیله نقلیه در این مکان نیاز است قبل از ورود با میزبان هماهنگ شود.
اقامتگاه در فاصله حدود 150 متری نسبت به نانوایی و سوپرمارکت قرار دارد و کیفیت خطوط شبکه تلفن همراه برای دو اپراتور ایرانسل و همراه اول در مکالمه خوب و پوشش اینترنت به صورت 4G است.
بازارهای سنتی، باغ فین، تپه سیلک، خانه طباطبایی ها، بروجردی ها، حمام سلطان میر احمد، نیاسر و قمصر بخشی دیگر از جاذبه های این شهر می باشد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو