comment ایرانگردی، با رزرو آنلاین اقامتگاه‌های ارزان‌قیمت و اقتصادی

چطور در شرایط سخت اقتصادی سفر برویم

ایرانگردی، با رزرو آنلاین اقامتگاه‌های ارزان‌قیمت و اقتصادی

اجاره ویلا ارزان قیمت یا رزرو اقامتگاه بوم‌گردی، که با حفظ کیفیت اقامت، با نرخ‌گذاری منصفانه عرضه شده باشند، به خصوص در این روزها که هزینه‌های روزمره زندگی با افزایش‌های غیر معمولی مواجه است، به یک هنر تبدیل شده، «هنر اقامت ارزان قیمت در سفر»
البته درست و به جا هزینه کردن در همه امور زندگی و در اقتصاد خانواده یک امر تاثیرگذار بوده و است، ولی نکته اینجا است که این مهارت می‌تواند کمک کند که در شرایط سخت اقتصادی نیز، سفر را از سبد هزینه‌های خانواده خود حذف نکنیم و با برنامه‌ریزی و اجرای یک سفر اقتصادی و به صرفه، ضمن حفظ نشاط خانواده، چرخ‌های صنعت گردشگری را هم به نفع اقتصاد ملی، در گردش نگاه داریم.

ارزان‌تر از هتل، باحال تر از هتل!

مزیت سفر با اجاره روزانه سوئیت ارزان قیمت در سامانه جاجیگا، زمانی پر رنگ‌تر می‌شود که بخواهید به صورت خانوادگی و یا با دوستان و به صورت دسته‌جمعی سفر کنید.
همین حالا یک سفر دسته جمعی با تعداد بیش از 10 نفر را تصور کنید، اقامت این گروه در یک هتل استاندارد با صرف هزینه‌ای گزاف همراه خواهد بود، حتی اگر هتل مناسبی هم در مقصد سفر وجود داشته باشد، این جمع خانوادگی باید در اتاق‌های جداگانه هتل اقامت داشته باشند. حال همین جمع خانوادگی را در یک ویلای دلباز یا یک منزل مبله دربست اجاره‌ای و یا یک اقامتگاه بوم‌گردی زیبا، در کنار حوض آب و هندوانه خنک داخل آن تصور کنید که با صرف هزینه‌ای مناسب‌تر، از لذت دورهمی و معاشرت اعضای خانواده با یکدیگر با تمام خنده‌ها و شوخی‌ها و خلق لحظات شاد و خاطره‌انگیز برخوردار خواهند بود.

اجاره ویلا ارزان قیمت در سراسر ایران با راهکار هوشمند جاجیگا

در و‌بسایت جاجیگا، امکاناتی تعبیه شده تا کاربر بتواند به سادگی اقامتگاه‌هایی با نرخ اقتصادی را بیابد. در صفحه اول وب‌سایت، یک قسمت مجزا تحت عنوان «اقامتگاه‌های اقتصادی» وجود دارد که در آن گزیده‌ای از سوئیت‌ها، آپارتمان‌های مبله و  ویلا اجاره‌ای ارزان قیمت که نرخ اجاره آنها در محدوده اقتصادی قرار دارند، به نمایش در می آید. همچنین در فیلترهای قسمت «جستجو» ی سایت، ابزاری تعبیه شده که کاربر می‌تواند با تعیین محدوده اجاره بهای مد نظر خود، اقامتگاه‌های با نرخ اقتصادی را جدا کند و یا اینکه کل اقامتگاه‌ها را براساس ارزان‌ترین ویلا در لیست موجود مرتب کند، سپس مشخصات و امکانات درج شده در پروفایل اقامتگاه‌ها را بررسی کرده و در آخر با مطالعه امتیازات و نظرات ثبت شده میهمانان قبلی و اطمینان از کیفیت اقامتگاه، به صورت آنلاین اقامتگاه مطلوب خود را رزرو کند.

جاجیگا همچنین با سازوکار ویژه‌ای که برای پرداخت اجاره‌بها به میزبانان در نظر گرفته، تحویل اقامتگاه رزرو شده توسط میزبان به مسافر را نیز تضمین می‌کند.

ارزان‌ترین روزهای سال برای ایرانگردی

از دیگر نکاتی که می‌تواند در کاهش هزینه‌های سفر و اقامت، نقش مهمی ایفا کند، سفر رفتن در روزهای غیر تعطیل سال است. به عنوان مثال قیمت اجاره ویلا در شمال در فصول پاییز و زمستان گاهی به یک دوم تا یک چهارم نرخ همان ویلای اجاره‌ای در ایام پیک سفر کاهش پیدا می‌کند، همین‌طور اجاره سوئیت در کیش یا منزل مبله اجاره‌ای در شیراز و اصفهان و یزد و سایر مناطق مرکزی و جنوبی کشور، در فصل گرم سال با نرخ‌های بسیار خوبی قابل دستیابی هستند.

به همین دلیل است که گردشگران حرفه‌ای که با بودجه کم ولی بسیار سفر می‌کنند، عموما برنامه سفرهای‌شان را با روزهای غیر تعطیل و فصل‌هایی از سال که اغلب مردم اقدام به سفر نمی‌کنند و تقاضای سفر با کاهش مواجه می‌شود تنظیم می‌کنند تا هم از تخفیف میزبان‌ها در اجاره اقامتگاه‌شون بهره‌مند شوند و هم اینکه از ترافیک و شلوغی معمول در ایام تعطیل سال دور بمانند و لذت بیشتری از سفر ببرند.
قابلیت جالب دیگری که در وب‌سایت جاجیگا تعبیه شده است، امکان ارائه ویلا با تخفیف در روزهای خاصی از سال توسط میزبانان است. این اقامتگاه‌ها با تگ تخفیف‌دار و با ذکر درصد تخفیف در سایت مشخص می‌شوند.

با جاجیگا، همه‌جا مثل خونه‌ خود شماست!

با توجه به تنوع اقامتگاه‌های اقتصادی، مطمئن و جذاب در سراسر کشور و با وجود میزبان‌های شریف ایرانی که اقامتگاه‌های خود را با نرخ مناسب و با کیفیت و امکانات قابل قبول در سامانه جاجیگا عرضه می‌کنند، همه جای این سرزمین زیبا و پهناور می‌تواند چند روزی خانه‌ی شما باشد.
ایران، پر از موقعیت‌های جذاب و بی‌مثال است که باید کشف‌شان کنیم و از تجربه آنها لذت ببریم. از فرصت تعطیلات حداکثر استفاده را ببرید.سری به وب‌سایت جاجیگا به آدرس www.jajiga.com  بزنید و همین حالا سفر بعدی‌تان را به صورت دسته جمعی و به هیجان‌انگیزترین شکل ممکن برنامه‌ریزی کنید.

منبع: دنیای اقتصاد

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

لطفاً امتیاز دهید

ثبت دیدگاه

وب‌سایت جاجیگا

جاجیگا را دنبال کنید